هشدار به مصرف کنندگان پیتزا

مدیرکل استاندارد استان با بیان اینکه مردم از وجود هشدار به مصرف کنندگان پیتزاعلامت استاندارد روی جعبه پیتزا مطمئن شوند گفت: جعبه‌های پیتزا مشمول مقررات استاندارد اجباری است و باید با علامت استاندارد تولید و توزیع شود.
کد خبر: ۹۱۴۰۷۶۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۹
بهمن رحمتی افزود: جعبه‌هایی که علامت استاندارد دارد یعنی بر اعمال، آزمون‌های میکروبی و فیزیکی آن‌ها از سوی استاندارد نظارت شده است و هیچ خطری برای مصرف کننده ندارد.
وی با بیان اینکه هیچ فاکتوری به اندازه دقت مصرف کنندگان در این مسئله کارساز نیست، اظهارداشت: بهترین ناظر، مصرف کنندگان هستند و آن‌ها هستند که باید دقت کنند پیتزا را در چه نوع جعبه‌ای از فروشنده تحویل می‌گیرند، چون به هر حال پیتزا حرارت دارد و در صورت آلوده بودن جعبه میکروب و باکتری‌ها به راحتی انتقال می‌یابند.
رحمتی با اشاره به علامت استاندارد حک شده بر روی جعبه‌های پیتزا تاکید کرد: علامت استاندارد با قید کد رهگیری ده رقمی زیر آن هنگام تولید مقوا در کارخانه بر آن زده می‌شود که مصرف کننده می‌بایست به این نشانه‌ها توجه کند.
مدیر کل استاندارد استان با بیان اینکه مهمترین عامل بازدارنده در این مسائل عدم خرید کالا توسط مشتریان است، افزود: مصرف کنندگان می‌توانند با ارسال کد ده رقمی زیر علامت استاندارد، به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت و صحت علامت استاندارد بر روی فرآورده‌ها اطمینان حاصل کنند.
ارسال نظرات