رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی:

ماموریت ویژه دانشگاه آزاد اسلامی؛ تربیت دانشجوی تراز انقلاب

سیدمحمود هاشمی گفت: با درنظر گرفتن رویکرد جهادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، انتظار می‌رود این دانشگاه به دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی برسد.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۰۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، سیدمحمود هاشمی با اشاره به سی‌وهفتمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تأسیس در راستای گسترش عدالت آموزش خدمات بسیار ارزشمندی ارائه کرده است.

وی افزود: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ کمی در دورترین شهرهای کشور نیز گسترده شده است. از لحاظ کیفی نیز توفیقات فراوانی داشته ولی اکنون با توجه دیدگاه‌های مدیران و ریاست دانشگاه به دوران شکوفایی و کیفی‌سازی خود رسیده است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این دانشگاه در حال گذراندن دهه چهارم خود است و از این پس اهتمام ویژه‌ای در کیفی‌سازی آموزش و پژوهش خواهد داشت. 

هاشمی با اشاره تحولات رخ داده در بدنه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: اکنون باحضور پررنگ جریان انقلابی، ارزش‌های انقلابی در دانشگاه ساری و جاری شده است، اکنون نکته مهم این است که از بطن این جریانات انقلابی دانشجویانی در تراز انقلاب برای آینده کشور تربیت شوند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که در چندماه اخیر دانشگاه آزاد اسلامی مورد هجمه رسانه‌های ضد انقلاب خارجی و رسانه‌های هم‌سوی آنها در داخل شده، پیگیری و تداوم راه این دانشگاه در خط انقلاب و ارزش‌های انقلاب است و ماحصل این راه در ۱۰ سال آینده تقدیم دانش‌آموختگانی در تراز انقلاب است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: با درنظر گرفتن رویکرد جهادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، انتظار می‌رود این دانشگاه به دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی برسد.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

ارسال نظرات