خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی:

حمایت از ایتام خیر ماندگار است / مفتاح الجنه پیوندی میان مسئولان و محرومان

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در جمع مسئولان شرکت کننده در طرح مفتاح الجنه گفت: حمایت از ایتام خیر ماندگار است.
کد خبر: ۹۱۴۰۴۰۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی در جمع مسئولان شرکت کننده در طرح مفتاح الجنه گفت: این طرح پیوند میان مسئولان و طبقه محروم جامعه است.

وی ادامه داد: مددجویان تنها نیاز مادی ندارند و نیاز عاطفی آن ها مقدم بر هر نیازی است و انتظار محبت از سوی مسئولان نسبت به آنها وجود دارد.

کلامی با بیان اینکه مبارزه با فقر محدود به کمیته امداد نیست، افزود: باید ستاد هماهنگی مبارزه با فقر در استان تشکیل شود چرا که پدیده مبارزه با فقر به همه نهادها و آحاد مردم مربوط می شود.

وی تاکید کرد: تمام عناصر و اجزای مدیریت استان می توانند در کنترل و یا دامن زدن به فقر نقش داشته باشند بنابراین باید هماهنگی لازم بین مدیریت های استان در خصوص مقابله با فقر صورت گیرد.

کلامی در تشریح سیاست های امداد استان در سالجاری گفت: امسال توجه ویژه ای به مسکن ایتام خواهیم داشت و در نظر داریم 1000 مسکن برای ایتان احداث یا خریداری کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: سال گذشته برای تمام ایتام حامی جذب کردیم اما امسال بدلیل نوسانات اقتصادی و جذب 15000 خانوار جدید، هم اکنون 5000 کودک یتیم بدون حامی داریم که در انتظار حمایت مردم خیر استان هستند.

در طرح مفتاح الجنه مسئولان دستگاه های مختلف استان بطور جداگانه با حضور در منازل مددجویان، از نزدیک در جریان مشکلات آن ها قرار می گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها