همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت‌(ع) صورت میگیرد؛

برپایی سفره کریمانه امام حسن مجتبی(ع) در مناطق سیل زده سیمرغ

همزمان با شب ولادت حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) سبد کالا بین سیل زدگان سیمرغ به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به همراه افطاری، توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۹۸۶۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حیدری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در شب ولادت حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) سبد کالا بین سیل زدگان سیمرغ به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران  به همراه افطاری، توزیع می‌شود. این سبد کالا شامل اقلام غذایی نظیر مرغ، ماکارونی، رب گوجه، عدس است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در ادامه بیان کرد: افطاردهی از محل درآمد امامزاده و موقوفات با این نیت در ماه مبارک رمضان در امامزاده های شاخص دیار علویان در حال انجام است که امشب علاوه بر افطاردهی به مناسبت میلاد امام دوم شیعیان به همراه مولودی خوانی و جشن، برگزار می‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه جزخوانی قرآن در امامزاده‌های شاخص مازندران یکی دیگر از برنامه‌های ماه ضیافت الهی اداره اوقاف و امور خیریه استان است، گفت: معجزه پیامبر ختمی مرتبت، حضرت محمد مصطفی(علیه السلام) در این ماه، صورت گرفت.

وی گفت: انس و الفت با کلام وحی، تاثیرات مثبت و مانایی بر دل ها دارد تا غبار روزمرگی ها را زدوده و نزدیکی بیشتر با حضرت دوست را فراهم می آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها