برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۳۵۰ امامزاده مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مراسم زنده نگهداشتن شب قدر امسال در ۳۵۰ امامزاده شاخص استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۹۸۶۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی اظهار داشت: مراسم شب‌های احیا ماه رمضان در 350 بقعه و امامزاده شاخص استان برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه شب قدر امسال همانند سال‌های گذشته با برنامه‌های دینی و مذهبی در امامزادگان استان برگزار می‌شود، افزود: قرائت قرآن، مداحی، سخنرانی، دعای جوشن کبیر، زیارت عاشورا، عزاداری، سینه زنی و قرآن بر سر گرفتن از جمله برنامه‌هایی اجرایی در این شب‌ها است.

حیدری جناسمی گفت: این مراسم‌ها در قالب طرح ضیافت الهی اجرای می‌شود و از سخنرانان برجسته استانی، کشوری، مبلغان دینی بهره گیری خواهد شد. در این شب‌ها از محل موقوفات استان سفره‌های افطاری برپا می‌شود.

وی از ویزیت رایگان بیماران در شب‌های قدر خبر داد و گفت: این طرح در امامزاده قاسم (ع) بابل، امامزاده عباس (ع) ساری، امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر و امامزاده عبدالحق زیرآب سوادکوه اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح ویزیت رایگان بیماران در امامزاده عبدالحق زیرآب سوادکوه از اول ماه رمضان آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها