ّبرگزاری همایش

همایش روحانیون، فرماندهان پایگاه ، هیئت امنا با محوریت تبیین طرح"جهاد همبستگی ملی"

همایش روحانیون، فرماندهان پایگاه، هیئت امنا، مسئولین هیئت های مذهبی، خادمان مسجد و مسئولین کانون های فرهنگی هنری مساجدبا محوریت تبیین طرح"جهاد همبستگی ملی"در سپاه ناحیه بیله سوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۹۴۲۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، همایش روحانیون ، فرماندهان پایگاه ، هیئت امنا ، مسئولین هیئت های مذهبی ، خادمان مسجد و مسئولین کانون های فرهنگی هنری مساجد  در حسینیه ثارالله سپاه بیله سوار با محوریت تببین طرح "جهاد همبستکی ملی "، برنامه های ماه مبارک رمضان و کمک به سیل زدگان کشور برگزار شد سرهنگ اختری فرمانده سپاه بیله سوار در این همایش گفت: کمک به هموطنان سیل زده کشور از مساجد باعث تبدیل مساجد به مرکز امورات خیر و قطب کاهش آسیب های اجتماعی و حل مشکلات مسلمانان می شود و سیستم مطلوب کمک رسانی کشور در این پویش ایجاد گشته که در این راستا می توان به برادر و خواهران سیل زده مان کمک کنیم. بازگشت به مساجد بازگشت به مهد اصول اسلامی و انسانی است، شاید سیل اخیر تلنگری از سوی خداوند بوده است که عموم مردم به مساجد و اصول اسلامی و انسانی بازگردند.

ایشان در ادامه به تبیین و تشریح نحوه اجرای طرح جهاد همبستگی ملی اشاره و افزودند در این طرح مقرر است تمامی کمک هایی که جمع آوری می شود به نام یک مسجد ثبت گردد تا در سامانه ای برای این منظور طراحی شده است ثبت و ضبط گردد و لازم است نسبت به گفتمان سازی این موضوع در بین آحاد جامعه تلاش کنیم درادامه به نقش رسانه و فضای مجازی و نقش یاوران رسانه در انعکاس اخبار مربوط به این طرح اشاره کردند. 

در ادامه حجت الاسلام بهشتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی در خصوص کمک به مسلمانان برادر و خواهر از آیات و روایت مطالبی بیان نمودند و به همکاری نهادها و دستگاه های مرتبط با مساجد در اجرای طرح جهاد همبستگی ملی اشاره نمودند. 

ارسال نظرات