استاندار یزد؛

تامین زیرساخت‌های توسعه حائز اهمیت است

«محمد علی طالبی» با بیان اینکه نوع نگاهی که به اداره کل راه و شهرسازی در استان و کشور است مسئولیت آن را سنگین‌تر می‌کند گفت: تامین زیرساخت‌های توسعه چه در بخش راه و چه در بحث تامین زمین از اهمیت بسیاری برخوردار است که ان‌شاءالله توجه ویژه‌ای به آن صورت گیرد.
کد خبر: ۹۱۳۸۹۸۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمدعلی طالبی دقایقی قبل در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به اینکه از تلاش‌ها و زحمات مدیر سابق این اداره کمال تشکر را دارم اظهار داشت: وی استادی فرهیخته از دانشگاه یزد بود که در مدت فعالیت خود در اداره کل راه و شهرسازی به بهترین شکل مسئولیت خود را ایفا کرد و نگاه فرهنگی و اجتماعی خیلی قوی در فعالیت‌هایشان ساری و جاری بود.
استاندار یزد با بیان اینکه نوع نگاهی که به اداره کل راه و شهرسازی در استان و کشور است مسئولیت آن را سنگین‌تر می‌کند گفت: تامین زیرساخت‌های توسعه چه در بخش راه و چه در بحث تامین زمین از اهمیت بسیاری برخوردار است که ان‌شاءالله توجه ویژه‌ای به آن صورت گیرد.
وی عنوان کرد: بخش راه شاید یکی از اصلی ترین زیرساخت های کشور باشد که با وجود فعالیت‌هایی که صورت گرفته همچنان در کشور و سطح استان نیازمند اقدامات توسعه‌ای است و حساسیت‌های بسیار بالایی در استان یزد به حوزه راه و کمبودهایی در آن وجود دارد و علی رغم اینکه یکی از استان‌های برخوردار هستیم ولی راه یکی از مباحثی است که در برخی مواقع از موضوعات اصلی و حتی امنیتی هم قرار گرفت که همچنان نیازمند توسعه راه‌ها در توسعه استان بر اساس ضرورت‌های واقعی هستیم.
طالبی با بیان اینکه در حوزه شهرسازی و تامین زمین نیازمند تحرکت ویژه‌ای در استان یزد هستیم اضافه کرد: در زمینه شهرسازی و تامین زمین چه در بخش مسکن و چه بخش‌های دیگر، استان یزد همچنان ظرفیت بسیار خوبی برای کار و فعالیت دارد و تحرک در این بخش در شرایط فعلی می‌تواند موجب فعالیت در بخش‌های دیگر شود که شاه کلید آن در دست اداره کل راه و شهرسازی است که با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تحرک ویژه‌ای را به بحث مسکن بدهند.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: نکته‌ای که امسال باید روی آن تاکید شود، مشارکت مردم است و با توجه به کمبود اعتبارت دولتی، نیازمند حضور و مشارکت فعالانه مردم در این حوزه هستیم که اداره کل راه و شهرسازی می‌تواند نقش اساسی در جلب مشارکت مردم دارد.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/
ارسال نظرات