به همت اعضا اندیشکده آب صورت گرفت؛

اعزام دومین تیم مشاوره و کارشناسی بسیج اساتید اصفهان به استان گلستان

دومین تیم مشاوره و کارشناسی بسیج اساتید استان اصفهان در غالب یک گروه از اعضا اندیشکده آب از ارتفاعات استان گلستان در محل شکل‌گیری سیلاب بازدید و با مسئولین استانی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۳۸۹۰۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، به نقل از مدیریت علمی پژوهشی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان دومین تیم مشاوره و کارشناسی بسیج اساتید استان اصفهان در غالب یک گروه از اعضا اندیشکده آب از ارتفاعات استان گلستان انجام شد.

مسعود نصری گفت؛ هیات علمی متشکل از مدیران و کارشناسان دستگاهای اجرایی و اعضای هسته‌های پژوهشی روز چهارشنبه از ارتفاعات استان گلستان، محل شکل‌گیری سیلاب در سرشاخه‌های حوزه آبخیز بازدید کردند.

وی از بررسی طرح‌های کنترل سیلاب درسرشاخه‌های حوزه، پتانسیل تولید روان‌آب، وضعیت خسارت به بستر و حریم از سر شاخه‌ها تا سیلاب دشت منطقه گرگان و آق قلا و گمیشان سخن گفت و در ادامه از نشست‌های تخصصی با دستگاه‌های اجرایی مدیریت خبر داد.

نصری در ادامه سفر عنوان کرد؛ تجارب بدست آمده با توجه به سوابق تحقیقات تیم ارزیابی و دقت کارشناسی در  ارائه طرح‌های ایمن سازی مورد توجه قرار می‌گیرد، ضمنا بازدیدهای تخصصی از طرح‌های کنترل سیلاب و رسوب ارتفاعات گلستان و منطقه چهارباغ از برنامه‌های این بازدید است.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

 

اعزام دومین تیم مشاوره و کارشناسی بسیج اساتید اصفهان به استان گلستان

اعزام دومین تیم مشاوره و کارشناسی بسیج اساتید اصفهان به استان گلستان

 
ارسال نظرات