برگزاری مراسم سالروز وفات حضرت خدیجه (س) در حسینیه ثارالله شهداء گمنام ورامین

خبرگزاری بسیج: مراسم سالروز وفات حضرت خدیجه (س) باهمکاری هیئت رزمندگان اسلام واحد خواهران و بسیج خواهران سپاه ناحیه ورامین و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درحسینیه ثارالله شهدای گمنام شهرستان ورامین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۸۳۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

حجت الاسلام محمدی پور : خديجه (س) يکي از چهار زن کامل دنيا، اولين و بهترين همسر رسول خدا (ص) و مادر فاطمه زهرا و طاهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران:برگزاری مراسم وفات حضرت خدیجه (س)توسط هیئت رزمندگان اسلام واحد خواهران باهمکاری بسیج خواهران سپاه ناحیه ورامین و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درحسینیه ثارالله شهدا گمنام شهرستان ورامین باسخنرانی حجت الاسلام محمدی پور برگزار گردید.

محمدی پور اظهار داشت :‌ سخن راندن از حضرت خديجه (س) هم سهل است و هم صعب، چرا که کدام مسلمان است که نام اين بانوي بزرگوار و حکايت ايثار بي مانند او و تأثير آن در احداث، ابقاء و اقامه دين و اسلام را نشنيده باشدو دشوار است چون با شخصيتي عظيم روبرو هستيم که مات و مبهوت عظمت و جلال اوئيم.

وي عنوان كرد : خديجه(س) تاجر بود و به راستي تجارتي کرد که هرگز کهنه و نابود نمي شود ، خديجه (س) يکي از چهار زن کامل دنيا، اولين و بهترين همسر رسول خدا (ص) و مادر فاطمه زهرا و طاهر است.

وي در ادامه با اشاره به اهميت عزاداري و سوگواري براي ائمه اطهار (ع) اظهار داشت: همه شيعيان وظيفه دارند تا با برپايي مراسم سوگواري در مناسبتهاي مختلف سوگواري اين عزيزان ، عشق و ارادت خالصانه خود را به رخ جهانيان بکشند و تعلقات معنوي خود را به اهل بيت(ع) نشان دهند.

ارسال نظرات