خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چایپاره تاکید کرد

لزوم اهتمام برای کیفی سازی برنامه‌ها در سال جدید

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چایپاره گفت: برای کیفی سازی برنامه‌ها در سال جدید باید اهتمام شود.
کد خبر: ۹۱۳۸۵۳۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چایپاره، حجت الاسلام قنبری بارونی امروز در همایش توجیهی - آموزشی برنامه های ابلاغی بسیج نمایندگی ولی فقیه با حضور فرماندهان و رابطین حوزه های مقاومت بسیج، اظهار کرد: در سال جدید برای کیفی سازی برنامه‌ها باید تلاش شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندهان و رابطین حوزه‌ها در سال قبل که باعث اجرای بهتر و کامل برنامه های ابلاغی شده بود، بر لزوم عزم جدی در اجرای برنامه های ابلاغی سال جدید تاکید کرد.

 بارونی گفت: برنامه های ابلاغی بسیج در سال جدید به غیر از برنامه های سیاسی از نظر کمی کاهش یافته و علت آن افزایش برنامه های سیاسی به خاطر انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال جدید می باشد، که باید درراستای افزایش بصیرت مردم و بسیجیان تلاش مضاعف صورت گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چایپاره بر لزوم همکاری بیشتر حوزه ها با دفتر نمایندگی ولی فقیه و اجرای هرچه بهتر برنامه ها تاکید کرد.

حیرانی افزود: همه برنامه های ابلاغی اعم از فرماندهی و دفتر نمایندگی ولی فقیه برای تحقق اهداف و آرمان‌های مشترک تلاش می‌کنند و برای برگزاری نشست های بصیرتی در سال جدید باید همت مضاعف داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات