فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد:

نهادینه کردن فرهنگ بیمه اجتماعی با همکاری بسیج

فرمانده سپاه کربلا با ارائه پیشنهادها برای افزایش همکاری با بیمه اجتماعی روستائیان گفت:ورود بسیج در امر اطلاع‌رسانی و نهادینه کردن فرهنگ بیمه اجتماعی می‌تواند باعث فراگیرشدن خدمات بیمه شود.
کد خبر: ۹۱۳۸۵۱۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران با فرمانده سپاه کربلا دیدار کرد.

در این دیدار سردار محمد حسین بابایی به ضرورت همکاری سپاه کربلا با بیمه روستاییان و عشایر برای توسعه بیمه و ارائه خدمات به بسیجیان و روستاییان  اشاره کرد.

فرمانده سپاه کربلا با ارائه پیشنهادها برای افزایش همکاری با بیمه اجتماعی روستائیان گفت:ورود بسیج در امر اطلاع‌رسانی و نهادینه کردن فرهنگ بیمه اجتماعی می‌تواند باعث فراگیرشدن  خدمات بیمه شود.

در این دیدار محمد ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان استان  هم گفت: بیش از 4 هزار خانوار مازندرانی مستمری‌بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران کاهش فقر ،مبارزه با تبعیض و برقراری عدالت اجتماعی در مناطق کم برخوردار را از جمله اهداف مشترک این سازمان با بسیج دانست و  خواستار شد از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برای تحقق پوشش حداکثری بیمه اجتماعی استفاده شود.

ابراهیمی در پایان سخنان خود توسعه بیمه روستاییان را گامی مهم در جهت تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها