حضرت خدیجه یکی از چهار زن بزرگ تاریخ است

مسئول دفتر شورای نگهبان در یزد با اشاره به اینکه حضرت خدیجه یکی از چهار زن بزرگ تاریخ است. گفت: نی‌امیه ازجمله کسانی بودند که بیشترین دروغ را به اسلام و حضرت خدیجه بستند که متاسفانه این موضوعات گاها به کتاب‌های شیعیان نیز سرایت کرده است.
کد خبر: ۹۱۳۸۵۱۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ناصر محمدی در همایش (مادر امت) ام الشهیده ویژه برنامه بزرگداشت مقام شامخ حضرت خدیجه کبری (س)، یادواره ۲۳ شهید زن استان یزد و سالروز شهادت آیت الله صدوقی که در مسجد روضه محمدیه برگزار شد با بیان اینکه حضرت خدیجه کبری در تاریخ اسلام بسیار مظلوم واقع شده است، اظهار داشت: حضرت خدیجه یک بانوی علم دوست، فرهیخنه بود که فداکاری‌های بسیاری برای دین مبین اسلام و حضرت رسول اکرم انجام داد.
مسئول دفتر شورای نگهبان در یزد با اشاره به اینکه  حضرت خدیجه یکی از چهار زن بزرگ تاریخ است. افزود:بنی‌امیه ازجمله کسانی بودند که بیشترین دروغ را به اسلام و حضرت خدیجه بستند که متاسفانه  این موضوعات گا‌ها  به کتاب‌های شیعیان نیز سرایت کرده است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی حکومت آل پیغمبر است، تاکید کرد:: خدیجه کبری در جمهوری اسلامی باید غبارزدایی شود؛ رهبر معظم انقلاب (مدظلله العالی) نیز بر این مسئله تاکید داشتند.
حجت الاسلام محمدی یادآورشد: خدیجه (س)  بانویی که برای اسلام خدمات بسیاری انجام داده و هر آنچه که دشمنان اسلام عُقده داشتند بر سر این بانوی مظلوم پیاده کردند، ولی بازهم ایشان هر آنچه که داشتند در راه اسلام هزینه کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
این مقام مسئول در پایان با اشاره به مقام شهید صدوقی، خاطر نشان کرد: شهید صد. قی نه تنها افتخار یزد بلکه افتخار ایران اسلامی بود.
وی افزود: آیت الله صدوقی مدیر، ولایت مدار، فداکار، آینده نگر، ذوب در اسلام و استکبار ستیز بود و در راستای پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های چشمگیری را انجام داد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات