خبرهای داغ:
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه خبر داد

برگزاری 50 عنوان برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان در ارومیه

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه از برگزاری 50 عنوان برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۸۳۰۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

 علی اصغر احمدزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: مراسم جمع خوانی قرآن کریم، برگزاری محفل های انس با قرآن کریم در مساجد و فرهنگسراها، حمایت و پشتیبانی از اینگونه محافل را به طور جدی و با توجه به جلساتی که قبلا تشکیل شده، در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی با تأکید بر اینکه فضاسازی در سطح شهر و تبلیغات محیطی رمضان توسط این مدیریت و همچنین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام گرفته است، گفت: در راستای اقدامات رسانه ای مسابقه عکس ساده ترین و سالم‌ترین سفره افطاری را برای شهروندان پیش بینی کرده ایم و مسابقه اینترنتی رمضان را برگزار می کنیم.

احمدزاده تصریح کرد: برگزاری جشن اکرام ایتام به مناسبت میلاد امام حسن(ع) و توزیع افطاری از طریق خیرین در محله های کم برخوردار شهر را برنامه ریزی کرده ایم و از این طریق از خیرین محترم دعوت می کنیم تا در اینگونه برنامه ها مشارکت کنند.

وی با اشاره به شب های قدر و ایام شهادت حضرت امام علی(ع)، ادامه داد: فضاسازی شهر و عزاداری خیابانی در ایام شهادت امام علی (ع) را پیش بینی کرده ایم و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مراسم شب های احیا را به صورت باشکوهی برگزار خواهیم کرد.

احمدزاده یادآور شد: همچنین در بحث تبلیغات محیطی نیز درج شعار و پیام‌های فرهنگی و اجتماعی متناسب با ماه مبارک رمضان را بر روی بیلبوردهای شهری و همچنین نصب بنر و استفاده از ظرفیت تلویزیون های شهری با یاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری را آغاز کرده ایم.

احمدزاده با اشاره به آخرین جمعه رمضان و روز قدس اظهار کرد: علاوه بر اقدامات در حوزه تبلیغات محیطی و آماده سازی فضا برای راهپیمایی این روز، برگزاری مسابقه «نامه ای به یک کودک فلسطینی» در سطح مدارس ارومیه را اجرایی می کنیم و قصد داریم نامه های منتخب چند تن از دانش آموزان را به دستان کودکان مظلوم فلسطینی برسانیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات