خبرهای داغ:

مسوولان از پایانه مرزی تمرچین بازدید کردند

آخرین وضعیت پروژه های پایانه مرزی تمرچین در پیرانشهر بررسی شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۹۴۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، با حضور مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، مدیرکل و معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و کارشناسان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های عمرانی و تکمیلی پایانه مرزی تمرچین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طی بازدید میدانی به عمل آمده از روند توسعه و پیشرفت پروژه های تکمیلی پایانه مرزی تمرچین در پیرانشهر، مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ضمن اخذ گزارش از آخرین اقدامات انجام شده، گفت: پایانه مرزی تمرچین یکی از پایانه‌های مهم و شریانی است و سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور در تلاش برای سرعت‌بخشی به این طرح در جهت تکمیل هر چه زودتر آن است.

بابک طالبی با تاکید بر لزوم ساماندهی و زیباسازی ورودی پایانه مرزی تمرچین و معماری منظر داخل این پایانه، افزود: بهسازی و زیباسازی ورودی پایانه های مرزی باید جزو اولویت های اصلی تکمیل و توسعه پایانه های مرزی باشد.

این مسوول با بیان اینکه راه و جاده استاندارد یکی از ضرورت‌ها برای توسعه همه‌جانبه به شمار می‌رود، اظهار کرد: باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کرد، تا از این رهگذر زمینه برای رشد در سایر زمینه‌ها فراهم شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات