نمونه ای دیگر از تلاش بسیجیان در تحقق اقتصاد مقاومتی:

راه اندازی مزرعه پرورش مرغ/ گامی کوچک با عزمی راسخ در جهت رونق تولید

بهزادظهیری گفت: من به عنوان یک جوان ایرانی گامي هر چند کوچک در جهت رونق تولید ملی برداشته و اینک وظیفه خود دانستم در راستای منویات رهبر عزیزم  در روستای نوده حاج نبی از توابع فراهان با دست خالی و با توکل به خدای بزرگ؛  پرورش جوجه مرغ تخم گذار را پروژه کاری خود قرار دهم.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۴۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

 بهزاد ظهیری دانشجوی کارشناسی ارشد و فعال اقتصاد مقاومتی درگفتگو خبرگزاری بسیج در فراهان گفت:با مقدار سرمایه خود تصمیم گرفتم نوآوری و پیشرفتی برای خود و منطقه سکونت خود داشته وبا مشاوره های دیگران اقدام به راه اندازی  مزرعه پرورش جوجه مرغ تخم گذار نمودم.

 وی افزود:  وظیفه خود دانستم در راستای منویات رهبر عزیزم  در روستای نوده حاج نبی از توابع فراهان با دست خالی و با توکل به خدای بزرگ؛  پرورش جوجه مرغ تخم گذار را پروژه کاری ما در منطقه باشد.

وی در ادامه افزود: هدف وانگیزه از انجام این پروژه، ایجاد شغل  برای خود و سایر جوانان این منطقه بود و همچنین بااین گام به ندای رهبرعزیزم لبیک گفته باشم.

این جوان فراهانی تصریح کرد: من به عنوان یک جوان ایرانی گامي هر چند کوچک در جهت رونق تولید ملی برداشته و از تجربیات و سوابق سایرتولیدکنندگان درجهت بهبود ارتقاء سقف تولید کیفی این کارگاه استقبال خواهم نمود.

وی اظهارکرد: تولیدات محصولات این کارگاه جهت مصرف به شهرفرمهین وسایر شهرها واستان های مجاور صادر کرده و انتظار بنده از عموم مردم حمایت از تولیداتی است که به دست توانای این جوانان پاک و مومن تولید می شود.

ظهیری در پایان خاطرنشان کرد: راه اندازی این دسته از واحد های تولیدی نیازمند حمایت مسئولان و سرمایه گذاران این امر بوده متاسفانه حمایت‌های دولتی و مساعدت از سوی مسئولان دریافت ننمودم و امیدوارم در توسعه دادن به این پروژه  مسئولان دولتی حامی تولید ایرانی باشند که بی شک درصورت حمایت از این پروژه ،قابلیت توسعه در وسعت بیشتری را خواهدداشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات