مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان:

آهنگ های مبتذل مدارس، نتیجه شوم اجرای سند 2030 است

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان گفت:ممکن است پخش آهنگ‌های غیراخلاقی در مدارس در راستای اجرای سند ۲۰۳۰ باشد.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۱۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج؛ احمدبیگدلی با بیان اینکه باید دوچندان مراقب کودکان معصوم بود اظهار داشت: بایستی نظارت ها بر فضای مدارس با حساسیت بیشتری صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: اینکه کودکان و نوجوانانمان در مدارس با موسیقی های مبتذل و دارای محتوای غیراخلاقی به شادی بپردازند، نشانه غفلت متولیان در نظارت بر مدارس است.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی استان زنجان خاطرنشان کرد: پخش آهنگ های مبتذل در مدارس، نتیجه شوم اجرای خزنده سند 2030 است که بایستی ما را نگران سازد.

بیگدلی اظهار داشت: دشمنان برنامه ریزی گسترده ای برای ضربه زدن به دانش آموزان بعنوان نسل آتی مدیران جمهوری اسلامی ایران کرده اند و در تلاشند تا فرهنگ اسلامی ایرانی را از کودکانمان بربایند.

وی در پایان افزود: امید امام راحل به دبستانی هایی بود که امروز اینگونه مورد هجمه ناجوانمردانه دشمنان دین و عزت و فرهنگ ما قرار گرفته اند و باید برای حراست از معصومیت آینده سازان ایران اسلامی، حمیت دوچندان به خرج دهیم.

ارسال نظرات