راهپیمایی در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی

مردم انقلابی،فهیم و روزه دار کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی پس از خطبه های دشمن شکن نمازجمعه راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۹۱۳۶۹۳۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
مردم روزه دار و همیشه در صحنه استان همگام با مردم ایران اسلامی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه بیستم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ با حضور پر شور در راهپیمایی امروز ضمن حمایت خود از بیانیه شورای عالی امنیت ملی انزجار خود از آمریکای جهانخوار و ایادی استکبار را اعلام کردند.
راهپیمایان در شهر‌های گرمسیری دهدشت، دوگنبدان، باشت، چرام، لنده و لیکک و نیز در شهر‌های سردسیری یاسوج و سی سخت با وجود زبان روزه و گرمای هوا و با طی کردن مسیر میعادگاه‌های نماز جمعه تا میادین مرکزی شهر‌ها با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، دست خدا با ملته تا پیرو ولایته، راه نجات امت ولایت است ولایت، تجلی بصیرت اطاعت از ولایت و ملت ما ملت بی نظیر است در پیش او هر دشمنی حقیر است سردمداران خون آشام آمریکا و هم پیمانانشان را بدعهد و غیر قابل اعتماد دانستند.
مردم روزه دار یاسوج نیز همصدا با دیگر مردم استان و کشورمان از مصلی امام خمینی (ره) تا میدان ۷ تیر این شهر را با سردادن طنین مرگ بر آمریکا، ماهمه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای بار دیگر دشمنی با پیمان شکنان بد عهد را فریاد زدند.
ارسال نظرات