مصلای تهران آماده برگزاری نمایشگاه قرآن شد

مصلای تهران مراحل نهایی آماده‌سازی برای استقرار و غرفه‌بندی نمایشگاه بین‌المللی قرآن را سپری می‌کند.
کد خبر: ۹۱۳۶۸۹۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،  بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم امروز  به‌‌صورت رسمی افتتاح می‌شود، این در حالی است که به گفته مرتضی خدمتکار مشاور ارتباطات و ساماندهی و معاون ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد بازدید برای عموم مردم از فردا یکشنبه امکان‌پذیر است.

سخنان خدمتکار بیانگر این است که مصلا تهران آماده غرفه‌بندی است و مراحل نهایی آماده‌سازی برای استقرار بخش‌های مختلف را سپری می‌کند.

وی همچنین یادآور شد: امسال طبقه نیم‌طبقه بالای شبستان اصلی که سال گذشته محل استقرار بخش بین‌الملل بود، به بخش حجاب و عفاف و فروش اختصاص پیدا کرده است و بخش بین‌الملل در شبستان اصلی و در بخش ویژه نمایشگاه (مقابل محراب اصلی) قرار گرفته است.

مشاور ارتباطات و ساماندهی و معاون ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در پاسخ به این سوال که آیا یک روز تاخیر در بازدید عموم مردم از نمایشگاه دلیل خاصی دارد؟ گفت: سال گذشته نیز این اتفاق افتاد. در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیز این اتفاق می‌افتد. اینکه بازدید عمومی با فاصله یک روز پس از افتتاحیه صورت گیرد، امری طبیعی است.

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم از بعد از ظهر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان به ساحت قرآن‌کریم از روز یکشنبه 22 اردیبهشت از ساعت 18 تا 24 می‌توانند از نمایشگاه بین‌المللی قرآن بازدید کنند.

ارسال نظرات