والایی جانشین مسئول بسیج دانشجویی کشور؛

مطالبه گری یکی از ماموریت های جوانان کشور است

حميد بالايي مطالبه گری را سومین ماموریت جوانان خواند و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی معتقد ند جوانان و دانشجویان با توجه به شناخت مسایل و پاسخ آنانن می توانند با روحیه مبتنی بر رسیدن به هدف از مسئولین کشور مطالبه گری داشته باشند
کد خبر: ۹۱۳۶۸۲۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حميد بالايي جانشین مسئول بسیج دانشجویی کشور در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی یزد، با اشاره با پایه گذاری بسیج دانشجویی در نهاد علمی، اظهار داشت: رشد روز افزود دانشجویان بعد از انقلاب اسلامی و تاکید مقام معظم رهبری بر قشر جوان انتظارات و وظایف، آنان را افزون نموده است.
وی ادامه داد: اصل بصیر سیاسی جزو لاینفک دانشجویان است اما باید این مهم در نظر باشد که آرمان های دانشجویان و همچنین طلاب بسیار حائز اهمیت است و نباید دستخوش سیاست بازی ها شود.
والایی با اشاره به قریب به 400 دیداری که مقام رهبری با دانشجویان و خصوصا دانشجویان بسیجی داشته اند، باین کرد: مقام عظمای ولایت 5 ماموریت را بر عهده جوانان گذاشت اند و انتظار محقق شدن آن را دارند.
وی بیان کرد: شناخت مسایل و مشکلات بومی، ملی و بین المللی جامعه اولین ماموریت جوانان است که با توجه به حضور در محیط دانشگاهی محقق می شود.
جانشین مسئول بسیج دانشجویی کشور تلاش برای کشف پاسخ مسایل و مشکلات کشور را دومین ماموریت جوانان دانست و تاکید کرد: کشف این پاسخ ها با توجه به رشته های تخصصی دانشجویان و استفاده از دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارشد و دکترا محقق می شود.
وی مطالبه گری را سومین ماموریت جوانان خواند و خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی معتقد ند جوانان و دانشجویان با توجه به شناخت مسایل و پاسخ آنانن می توانند با روحیه مبتنی بر رسیدن به هدف از مسئولین کشور مطالبه گری داشته باشند.
بالایی ادامه داد» پنجمین ماموریت ابلاغ میدانی است که بعد از سناخت مشکلات، پیدا کردن پاسخ و مطالبه گری اگر لازم بود مردم وارد عرصه شوند مثل اردوی های جهادی که برای از بین رفتن محرومیت ها وارد میدان شده اند.
این مقام مسئول خواهان اجتماعی تر شدن بسیج دانشجویی شد و ادامه داد: بسیجیان باید برای رفع مشکلا ت مردم تلاش کنند و باید هسته های جهاد علمی با محوریت دانشجویان ارشد و دکتری شکل بگیرد.
وی در پایان از تلاش های سید حسن راسخی تشکر کرد و سمت جدید رییس بسیج دانشجویی را به علی پور میرزایی تبریک گفت .
انتهای پیام/
ارسال نظرات