امام جمعه رامسر ؛

بسیج رسانه مروج تفکر بسیجی در کشور است

«تفکر بسیجی یک امر ثابت و تفکر اصلی جامعه است و پای بندی به آموزه های دین اسلام و انقلاب اسلامی سبب ترویج تفکر بسیجی در جامعه است‌.»
کد خبر: ۹۱۳۶۶۹۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر رضایی در جلسه تجلیل از یاوران رسانه ای راهیان نور با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: بسیج رسانه از مجموعه فعالین بسیج است که مورد علاقه من است.

رضایی جمنانی افزود: بسیج رسانه با دو مقوله مهم در عرصه فعالیت های جوانان تنومند که واژه بسیج و رسانه است و باید تفکر جوانان را بسیجی کنیم.

وی گفت: تشکیل کلاس های خبرنگاری بسیج رسانه سبب تجهیز جوانان به سلاح فرهنگی و وارد کردن حجمه فرهنگی به دشمن از طریق رسانه است.

امام جمعه رامسر با بیان اینکه تفکر بسیجی سبب پیشرفت و اعتلای جامعه میشود خاطر نشان کرد: زمانی روزنامه بعنوان اصلی ترین رسانه بود و رسانه های نوشتاری و شنیداری بعنوان تکنولوژی پیشرفته اطلاع رسانی در جامعه امروزی هستند.

وی افزود: تفکر بسیجی یک امر ثابت و تفکر اصلی جامعه است و پای بندی به آموزه های دین اسلام و انقلاب اسلامی سبب ترویج تفکر بسیجی در جامعه است‌.

امام جمعه رامسر قالب بودن بسیج و رسانه را بعنوان یک مقوله بزرگ در تحقق اهداف بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج باید بر رسانه تاثیر گذار باشد و قداست لباس بسیج سبب پیشرفت آن مجموعه می شود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه بسیج رسانه در شهرستان رامسر فعال پویا و کارآمد است که نشان دهنده آینده کاری مطلوب در جامعه است تصریح کرد: هدف اولیه بسیج رسانه تاثیر گذاری بسیج بر رسانه بر فضای رسانه ای و توسعه و ترویج فرهنگ رسانه ای در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه رعایت حدود و حجاب اسلامی جزء لوازم اولیه پذیرش بسیجی است افزود: جاذبه هایی که در رسانه و فضاهای مجازی آمیخته شده سبب میشود بسیج به این امر ملتزم باشد که آموزه های بسیجی بودن را بیاموزد و توسعه و گسترش دهد.

وی گفت: بیشترین هجمه  فرهنگی در جامعه از طریق رسانه است و مسئولیت بسیج رسانه بیشتر احساس میشود چون در جنگ نابرابر فرهنگی با دشمن روبرو هستیم که رسانه بعنوان نقش اصلی در جامعه است.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی که متولی امور فرهنگی هستند وظایف خود را بخوبی انجام ندادند که بسیج رسانه با فعالیت خوب این نقش را در جامعه پررنگ کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها