بیانیه بسیج دانشجویی به رفتار‌های هنجارشکن برخی مدارس کشور:

قوه قضائیه با جریانات ضدفرهنگی در محیط آموزشی برخورد کند

انتشار کلیپ های رقاصی و پخش آهنگ های مبتذل در مدارس این را به ذهن انسان متبادر می کند که مدیران آموزشی در پازل آرایش جنگ فرهنگی دشمن ایفای نقش کرده اند.
کد خبر: ۹۱۳۶۱۰۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ️بسیج دانشجویی شهرستان رامسر به رفتارهای هنجارشکن  برخی مدارس کشور بیانیه ای صادر کرد .متن بیانیه به شرح ذیل ست:

در روزهای اخیر شاهد وقوع جریان نفوذ ضد فرهنگی در برخی مدارس کشور بودیم که پیدایش آن از پیش طراحی شده می باشد، برنامه ای که با فرهنگ و هنجار اجتماعی خانواده های ایرانی تضاد آشکار دارد. انتشار کلیپ های رقاصی و پخش آهنگ های مبتذل در مدارس این را به ذهن انسان متبادر می کند که مدیران آموزشی در پازل آرایش جنگ فرهنگی دشمن ایفای نقش کرده اند.

طی سالیان گذشته به طور مکرر کارشناسان علوم تربیتی و فرهنگی کشور نسبت به موضوع آموزش مخفیانه رقص در مهد کودک ها هشدار داده بودند که هیچ مسئولی این موضوع را با جدیت پیگیری نکرده و این مسئله امروزه تبدیل به بخشی از سیستم آموزشی در مهد ها و پیش دبستانی ها شده است و حال به نسل دانش آموز انتقال پیدا کرده و طبیعتا در مرحله بعد جامعه دانشجویی هدف این چرخه هدفمند ضد فرهنگی قرار خواهند گرفت.

طبق بند ۱ اصل ۳ قانون اساسی ایجاد محیط مطلوب برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و مبارزه با مظاهر فساد بایستی در سرلوحه وظایف پایه ای همه دستگاه های مسئول نظام قرار گیرد و همه ملزم به رعایت آن هستند.

هنگامی که یک اتفاق به کرات و با ساختار مشابه صورت می گیرد این امر مسجل می شود که مسئولین با علم به موضوع اقدامی برای مقابله با هنجارشکنی نکرده و احساس تکلیف نمی کنند!

این ملت شهیدان زیادی در راه آرمان های انقلاب اسلامی تقدیم کرده تا از فرهنگ دینی و ارزش های انقلابی صیانت شود، پس هیچ عذری از مسئولین قابل پذیرش نیست که در برابر این ارزش ها بی تفاوت بوده و مسامحه کنند.

بی شک اسلام با شاد بودن مخالف نیست، بلکه شادی در مکتب انسان ساز اسلامی جایگاه والایی دارد اما این امر نباید منجر به ابتذال کشیده شدن محیط کسب علم و دانش و تربیت شود.

رهبری بارها به ترویج فرهنگ دینی در عرصه های آموزشی تاکید داشته اند و هشدار داده اند که غرب به دنبال تربیت سرباز از دانش آموزان ما برای خودشان هستند که متاسفانه از سوی مسئولین هیچ ترتیب اثری داده نشده است.

️ ما دانشجویان بسیجی جریان ضد فرهنگی پیش رو را شدیدا محکوم کرده و از همه نهادهای مسئول خواستار برخورد با مسببین این جریانات ضد فرهنگی در محیط آموزشی می باشیم.

قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی می بایست بدون مسامحه با دستگاه هایی که کوتاهی داشته اند بالاخص وزارت آموزش و پرورش برخورد کرده تا دیگر شاهد تکرار چنین موارد مشابهی نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها