خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

مطهری شهید راه اسلام است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: مطهری شهید راه اعتلای فرهنگ اسلام است.
کد خبر: ۹۱۳۵۴۵۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام محمد رستمی در مراسم نکوداشت هفته عقیدتی سیاسی و در جمع پایوران و کارکنان سپاه این شهرستان شهید مطهری را فیلسوف فرزانه‌ای معرفی کرد که عمر پربرکت خود را در راه تحقق اهداف اسلام ناب محمدی و اعتلای فرهنگ غنی اسلام و مبارزه علیه انحرافات فکری و اعتقادی سپری کرد.

وی گفت: با اشاره به زندگی و منش و رفتار شهید مطهری، بر لزوم ترویج مطالعه کتب وی در جامعه به‌عنوان راهکاری برای مقابله با تفکرات غرب و پاسخ به شبهات جوانان تاکید کرد.

وی  افزود: رمز موفقیت و ماندگاری راه و اندیشه‌های شهید مطهری را دو عامل ارتباط زیبای آن شهید با خداوند و بصیرت و توجه به عنصر زمان و آینده‌نگری بود.

فرمانده سپاه خوی در ادامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حافظان انقلاب معرفی کرد که در خدمت ولایت است و تدین و ایمان پاسداران مثال زدنی است.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی اظهار داشت: کار عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خصوصاً در سپاه پاسداران تعمیق معنویت و زنده نگه‌داشتن روحیه ایثار و ایمان و اتکا به قدرت لایزال الهی است که این قدرت واقعی است

وی تاکید کرد: امیدواریم با توفیق الهی و عنایات امام زمان (عج) بتوانیم در انجام‌ وظیفه سنگینی که داریم کوشا بوده و رضایت امام زمان و مقتدایمان امام خامنه‌ای را حاصل کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات