به همت بسیج اساتید استان کرمان برگزار شد؛

جلسه شورای تخصصی بسیج اساتید استان کرمان

جلسه شورای تخصصی بسیج اساتید استان کرمان با حضور اعضا و دبیران کارگروه های تخصصی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۳۷۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، جلسه شورای تخصصی بسیج اساتید استان کرمان با حضور دکتر محمود بابایی سرپرست سازمان بسیج اساتید استان کرمان، اعضا کارگروه‌های تخصصی و مسئولین بسیج اساتید استان کرمان برگزار شد. در این جلسه که با محوریت تصمیم‌گیری جمعی اعضا در ارتباط با نحوه و کیفیت برگزاری مراسم روز قشر، بزرگداشت شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید برگزار گردید، اعضا نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

در این جلسه ابتدا دکتر محمود بابایی ضمن خیر مقدم به اساتید و اعضای شورای تخصصی فرارسیدن روز معلم را به اساتید بسیجی تبریک گفت و به بیان اهداف و رویکردهای مورد نظر سازمان بسیج اساتید کشور در برگزاری مراسم روز بسیج اساتید پرداخت.

سرپرست بسیج اساتید استان کرمان مراسم‌های برگزار شده در سال‌های گذشته پیرامون روز بسیج اساتید را آسیب شناسی کرد و پیشنهادات اجرایی را ارائه نمود.

پس از ایشان دکتر حجت قاسم پور مسئول فرهنگی بسیج اساتید کرمان به بیان مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته جهت حضور پرشور اساتید بسیجی در مراسم روز بسیج اساتید پرداخت و گزارشی از تجربیات سال‌های گذشته را مطرح نمود.

سپس اعضای شورای تخصصی به طرح دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پیرامون چگونگی برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران پرداختند.

در پایان نیز دکتر محمود بابایی ضمن جمع بندی نظرات مطرح شده و پاسخ به برخی ابهامات و سوالات اساتید، پیشنهادات اعضای شورای تخصصی را ارزیابی نمود.

درکنار تصمیم‌گیری درباره مراسم روز بسیج اساتید اعضای شورای تخصصی طرح‌های خود در بخش‌های علمی و فرهنگی را مطرح نمودند که با هم‌اندیشی همه اعضا مسائل با جزییات بررسی و تصمیم نهایی اتخاذ گردید.

منبع:روابط عمومی بسیج اساتید استان کرمان

ارسال نظرات