تجلیل از مدیران برتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه؛

همایش ابلاغ برنامه های سال 98 نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار شد

خبرگزاری بسیج: آئین تجلیل از مدیران برتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در محل سالن همایش های پالایشگاه نفت تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۳۳۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ منوچهر سالاروند، سرپرست معاونت روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اعلام این خبرگفت: همزمان با بازدید علمی پرسنل و مدیران نمایندگی ولی فقیه از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی تهران، از مدیران برتر استانی، روابط عمومی و عقیدتی سیاسی و نظارت نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران تجلیل به عمل آمد.

سالاروند افزود: در این مراسم همچنین جلسه ابلاغ برنامه های سال 98 نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، برگزار شد و مسئولان معاونت های سپاه به تشریح برنامه های مجموعه خود در سطح نواحی و استان پرداختند.

وی گفت: حجت الاسلام والمسلمین مختار نظری، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در سخنانی ضمن ابلاغ برنامه های سال جاری با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، پاسداران را به رعایت اخلاق و نظم در کارها توصیه کرد و گفت: سپاه آئینه نظام است   و سپاهیان باید در تهذیب نفس و رشد اخلاقی و رفتاری خود تلاش کنند و ماه رمضان بهترین فرصت برای ارتقاء معنویت در پاسداران است.    

در این جلسه همچنین سرهنگ ابراهیمی معاون طرح و برنامه و بودجه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با عدم اتکاء و وابستگی صرف به بودجه، به تبیین راهکارهای  رسیدن به سطح مطلوب در حوزه مسئولیتی پاسداران پرداخت.   

ارسال نظرات