معاون سیاسی سپاه ناحیه اراک:

برخی با بزک‌کردن دشمن به دنبال اهداف سیاسی و حزبی خود هستند/ جریان لیبرالی اعتقادی به دفاع از ارزش ها ندارد

معاونت سیاسی سپاه ناحیه اراک گفت: برخی رسانه های داخلی عملیات روانی سنگینی را علیه انقلاب طراحی کرده اند و با بزک کردن استکبار درصدد هستند تا در انتخابات آتی به هدف خود دست پیدا کنند.
کد خبر: ۹۱۳۴۳۲۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ قاسم فراهانی معاونت سیاسی سپاه ناحیه اراک در جمع بسیجیان فعالانف مربیان و هادیان عقیدتی_سیاسی این ناحیه با اشاره به اینکه امروز در دنیایی زندگی می کنیم که زر، زور و تزویر حاکم و اصول مادی پرستی در آن باب شده است، گفت: در دنیایی هستیم که ظالمانه و ناعادلانه با مظلومین برخورد می کنند.

وی به جنایات رژیم سعودی و حامیانش در یمن اشاره کرد و گفت: کشورهایی که به ظاهر خود را خادم حرمین شریفین می دانند به نام اسلام علیه اسلام می جنگند و کودکان و مسلمانان را به راحتی می کشند.

معاونت سیاسی سپاه ناحیه اراک مدافعان واقعی اسلام را سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، حزب الله لبنان، انصار الله یمن و حماس دانست و عنوان کرد: اینها امروز خادمان واقعی اسلام هستند ولی از کشورهایی که خودشان حامی تروریست هستند نشان تروریستی هدیه گرفته اند.

وی با بیان اینکه امروز نوک حملات گسترده دشمنان، انقلاب اسلامی و در رأس آن سپاه پاسداران است، به بیان جمله ای از شهید مطهری پرداخت و گفت: این استاد بزرگوار می فرمایند به دنبال شمر زمان خود باشید چراکه شمر کربلا به درک واصل شد؛ این نشان می دهد که دشمن شناسی را باید مورد توجه بیشتر قرار دهیم.

فراهانی با اشاره به سیاست های خارجی دولت یازدهم و دوازدهم گفت: متأسفانه عملکرد دولتمردان ما در برابر جبهه مقاومت آن قدر ضعیف بود که ضعیف ترین کشورها از جمله امارات انقلاب اسلامی را تهدید می کند.

معاونت سیاسی سپاه ناحیه اراک با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر اساس ارزش های عاشورا و کربلا شکل گرفته است، افزود: این انقلاب با پرچم داری امام خامنه ای به سوی ظهور حرکت می کند و دشمنان انقلاب نمی توانند جلوی این حرکت را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در این چهل سال، همواره پشتیبان انقلاب بوده و در تمامی صحنه های حساس حمایت خود را به طور تمام قد اثبات کرده اند، گفت: نمونه آن همین اقدام احمقانه آمریکائی ها علیه سپاه پاسداران بود که ملت ایران یک صدا اعلام کردند که همگی سپاهی هستند.

معاونت سیاسی سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید با نقشه راه بیانیه مقام معظم رهبری حرکت کرد، افزود: نیروهای وفادار به انقلاب و اسلام بیش از آن چیزی است که دشمنان در خیال خود می پرورانند و اجازه تعرضی به ارزش ها را نخواهند داد.

فراهانی با تأکید بر اینکه در داخل جریانی وجود دارد که به انقلاب، مردم و شهدا خیانت می کنند، بیان داشت: نتیجه عقب نشینی از آرمان ها و ارزش های امام و رهبری سبب گستاخی دشمنان خواهد شد.

معاونت سیاسی سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نخواهد گذاشت که ملت ایران و خانواده های شهدا به آینده انقلاب نگران باشند، عنوان کرد: برخی رسانه های داخلی به دنبال ایجاد رعب و وحشت در جامعه هستند تا اهداف سیاسی و حزبی خود را پیش ببرند؛ این رسانه ها یک عملیات روانی سنگین را علیه انقلاب طراحی کرده اند و با بزک کردن استکبار درصدد هستند تا در انتخابات آتی به هدف خود دست پیدا کنند.

معاونت سیاسی سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه جریان لیبرالی و غرب زده داخلی اعتقادی به دفاع از ارزش ها ندارد، گفت: هدف ترامپ از معامله قرن به رسمیت شناختن رژیم غاصب اسرائیل است.

فراهانی با تأکید بر اینکه دشمن شناسی باید راهبرد اصلی جریان انقلابی باشد، افزود: بن مایه اعتقادی ما باید اندیشه های مقام معظم رهبری باشد و در انتخابات آینده گوش به فرمان شاخص هایی که ایشان می فرمایند، باشیم.

معاونت سیاسی سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه برجام هیچ آورده ای برای ملت ایران نداشته است، گفت: سال رونق تولید باید توجه مان  بیشتر به ارزش ها و آرمان های انقلاب باشد؛ مطمئن هستیم با همت بسیجیان و رزمندگان انقلاب اسلامی شعار سال محقق خواهد شد و از این گردنه های سخت عبور خواهیم کرد.

معاونت سیاسی سپاه ناحیه اراک در پایان با اشاره به تهدیدات دشمنان در فضای مجازی خاطرنشان کرد: دشمن در فضای مجازی به شدت وارد عمل شده است لذا باید بصیرت داشته باشیم و نسبت به توطئه های دشمنان هوشیارتر عمل کنیم، شهادت روحانی همدانی تنها یکی از این تهدیدات بود.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات