خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:

15 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در پلدشت برگزار می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: وظیفه عقیدتی سیاسی در سپاه تبیین ارزش های انقلابی و ترویج فرهنگ تعلیم و تربیت دینی است.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۳۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

حجت الاسلام محمد مصطفی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در پلدشت با اشاره به ۱۲ اردیبهشت و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، گفت: دشمن شناسی، دوری از محافظه کاری، ورود در عرصه برخورد با تحریف دین و حمایت از مبانی اصیل انقلاب مهم‌ترین ویژگی‌های شهید مطهری بود که امروز هم شاهد اثرگذاری این روحیات در نسل‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره به وظایف عقیدتی سیاسی در سپاه، اظهار کرد: وظیفه عقیدتی سیاسی در سپاه تبیین ارزش‌های انقلاب و ترویج فرهنگ دینی است. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت، افزود: سپاه پاسداران علاوه بر مجموعه نظامی با ساز و کارهای خود در عین حال مجموعه‌ای اعتقادی و مکتبی است که به مباحث دینی توجه دارد.

به گفته وی برگزاری کلاس‌های عقیدتی، بیان مباحث شرعی و احکام، تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری و تبدیل آن به گفتمان رایج گوشه‌ای از اقدامات عقیدتی سیاسی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با بیان اینکه همزمان با این هفته ۱۵ برنامه در شهرستان برگزار می شود، افزود:  دیدار با امام جمعه، برپایی همایش عقیدتی برای کارکنان و بسیجیان، برپایی نشست‌های بصیرتی، گردهمایی هادیان سیاسی و مربیان، تجلیل از مربیان عقیدتی، مسابقات ورزشی و دیدار با خانواده شهداء و غبارروبی مزار شهداء گوشه‌ای از برنامه‌ها در این هفته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات