خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

20 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در میاندوآب اجرا شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: بیش از 20 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با همت رده های مختلف ناحیه میاندوآب برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۵۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

 حجت الاسلام حیدر کوثری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میاندوآب، با تبریک فرا رسیدن هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه، اظهار کرد: آثار علمی و معنوی شهید مطهری یک میراث گرانبها و ارزشمند برای اساتید، مربیان و فرهنگیان  است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: شهید مطهری آثاری ارزشمندی به یادگار گذاشته که زمان شناسی و نیازشناسی مهمترین ویژگی و عناوین کتاب انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مورد شهید مطهری، گفت: مواعظ و نصایح شهید مطهری از قلبی سرشار از ایمان و عقیده نشات می گرفت که برای عارف و عامی، سودمند و فرح زاست.

کوثری در ادامه از اجرای 20 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در میاندوآب خبر داد و تصریح کرد: این برنامه شامل تجلیل از مربیان عقیدتی، سیاسی، کوهپیمایی و پیاده روی، دیدار با ائمه جمعه، نشست های تربیتی و تعالی، جلسات تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات