خبرهای داغ:
بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی،

از دیدار فرهنگیان و پایوران سپاه با امام جمعه اصلاندوز تا نواخته شدن زنگ سپاس معلم

بمناسبت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه برنامه های مختلفی در اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۴۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج از اردبیل،در نخستین روز از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم و بسیج سازندگی صبح روز گذشته جانشین،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و پایوران سپاه ناحیه عشایری و رییس و کارکنان اداره آموزش و پرورش و جهادگران بسیج سازندگی با امام جمعه اصلاندوز دیدار کردند.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در این دیدار در بیاناتی ضمن تبریک فرارسیدن ایام پربرکت ماه رمضان،هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری این روز را به همه معلمان و فرهنگیان تبریک گفت و به نقش معلّمان و مربیان زحمتكش در عرصه هاي مختلف آموزشی و پرورشی اشاره و رشد و توسعه جامعه را مرهون تلاشهاي شبانه روزی اين قشر زحمتكش دانست.

وی با اشاره به اهمیت مطالعه آثار شهید مطهری در جهت شناخت نسبت به همه مکاتب و تقویت جریان انقلاب اسلامی، افزود: ترویج فرهنگ شهید مطهری راهگشای بسیاری از مشکلات امروز جامعه است و باید شخصیت ایشان و تفکر ناب این شهید بزرگوار در این موقعیت مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

در آغاز این دیدار حجت الاسلام اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری و مهرآوران رییس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز در سخنانی به تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی و معلم پرداختند.

مراسم گرامیداشت مقام معلم و نواخته شدن زنگ سپاس معلم با حضور امام جمعه اصلاندوز،جانشین و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،رییس و معاونان اداره آموزش و پرورش بمناسبت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در دبیرستان دخترانه راه زینب(س) از دیگر برنامه های اجرا شده در این روز بشمار رفت.

سخنرانی حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز،خیرمقدم گویی رییس آموزش و پرورش،اجرای گروه سرود دانش آموزی و اهدای هدایا به معلمان مدرسه از جمله برنامه های برگزار شده در این مراسم بود.

همچنین پیش از ظهر دیروز امام جمعه و بخشدار اصلاندوز،جانشین،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و پایوران سپاه ناحیه عشایری، رئیس اداره آموزش و پرورش، سرپرست شهرداری،شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان، فرهنگیان ،فرماندهان مرزبانی،جهادگران بسیج سازندگی و بسیج خواهران ضمن عطر افشانی و قرائت فاتحه بر مزار شهدا با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

دیدار جانشین،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از پایوران سپاه ناحیه عشایری با رئیس و معاونان اداره آموزش و پرورش اصلاندوز از دیگر برنامه های برگزار شده به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی بود.

مراسم سخنرانی حجت الاسلام اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری و مهرآوران رئیس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان اصلاندوز در مسجد جامع این شهر از برنامه برگزار شده در دومین روز از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه،معلم و بسیج سازندگی بشمار رفت.

حضور سازمان یافته پایوران سپاه ناحیه عشایری،فرهنگیان و دانش آموزان،جهادگران بسیج سازندگی و بسیج فرهنگیان در نماز جمعه این هفته اصلاندوز که به امامت حجت الاسلام نسوری امام جمعه موقت این شهرستان اقامه شد.

ارسال نظرات