تجلیل از معلم تجلیل از باغبانانی است که صبورانه باغ زندگی را طراوت می بخشند

خبرگزاری بسیج: بخشدار قلعه نو، با صدور پیامی روز معلم و آغاز هفته عقیدتی سیاسی را به تمامی معلمان ارجمند ایران اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۹۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸

 

به گزارش روابط عمومی بخش قلعه نو؛ در پیام علیرضا صادقی آمده است: سالروز شهادت استاد فرزانه و معلم اخلاق شهید مرتضی مطهری که به عنوان روز معلم نامگذاری شده است روز تجلیل از باغبانانی است که صبورانه باغ زندگی را طراوت می بخشند. باغبانانی که انسانیت را به زیباترین شکل ترسیم مینمایند. با‌غبانانی که هم پیشه تمامی انبیاء و اولیاء الهی هستند و تمدن و فرهنگ و علم و اخلاق همگی در گرو حضورشان است. معلم آموزنده راه و رسم خوب زیستن و تفکر و طراوت تربیت توحیدی است که با روشنای صبح صادق دانایی، تاریکی، ظلمت و جهل را از بین می برد. معلم هنرمندی بی بدیل است که به جای بوم بر ذهن انسانها رنگ انسانیت و مهر افشانده و خط زندگی و تعالی را رسم مینماید. هفته بزرگداشت مقام معلم بهانه زیبایی برای قدردانی از زحمات این انسانهای شریف، موثر و به تعبیر رهبر معظم انقلاب با نقش طراز اول بوده و قدرشناسی از مقام معلم یک سنت قرآنی و اسلامی و وظیفه همه آحاد جامعه و در راستای تعالی بخشیدن به تربیت فرزندان و ساختن فرداست.

تکریم و تعظیم معلم تکریم و تعظیم علم است. معلمان معماران اصلی روح و ذهن کودکان ما، مربی نوجوانان ما و استاد و راهنمای جوانان ما میباشند.

در پایان ضمن تبریک مجدد هفته معلم به همه معلمان شریف و ایثارگر ایران اسلامی به ویژه تمامی معلمان زحمتکش و متعهد بخش قلعه نو،امیدوارم در سایه عنایت پروردگار همواره در راه مقدس تعلیم و تربیت و پرورش انسانها و جامعه و رشد و تعالی فرهنگ و تمدن بشری موفق و پیروز باشید.

ارسال نظرات