گزارش تصویری:

برگزاری همایش اندیشه مطهر در سپاه ساری

همایش اندیشه مطهر ویژه گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید استاد آیه الله مرتضی مطهری و روز عقیدتی سیاسی سپاه در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۴۵۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، همایش اندیشه مطهر ویژه گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید استاد آیه الله مرتضی مطهری، روز عقیدتی سیاسی سپاه و روز معلم با حضور کارکنان ناحیه مقاومت ساری، بسیجیان، خانواده های معزز شهدا با سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران و همچنین معرفی و تجلیل از فرماندهان و فعالان برتر عرصه عقیدتی سپاه شهرستان مرکز مازندران  در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.

در این برنامه عقیله ملازاده مادر شهید ساروی مدافع حرم و فرمانده لشگر پشتیبانی جبهه مقاومت حضرت زینب(س) مازندران در سخنان کوتاهی مطهری را شخصیتی خواند که کسی نتوانست عیبی از او بگیرد.

مادر شهیدی از اردیبهشت مقاومت (محمود رادمهر)  با اشاره به اینکه برای ارتقاء بصیرت مطالعه آثار شهید مطهری مهم است،  در ویژگی شهید رادمهر گفت: محمود ضمن شکر خدا همواره افتخار می کرد که در زمره سپاه اسلام بود، و بر آن باور بود که برگه عضویت سپاه را امام زمان(عج) امضاء می کند.

ملازاده  اخلاص، بی نامی و جلب رضایت خدا در خدمت به مردم و اسلام را  از ویژگی، افتخارات و آرزوی شهید رادمهر خواند و جاوید الاثر بودنش را هم در گرو این آرزو دانست.

فرمانده لشگر حضرت زینب(س) مازندران اولین مسئله ای که باید از مطهری آموخت را معرفت و شناخت نسبت به خدا یاد کرد و اظهار داشت: آنچه در کشور موجب مشکل می شود فقدان عقیده است، لذا شهید رادمهر نیز تقاضا داشت تا مردم بصیرت نسبت به مسائل اسلام و ولایت فقیه را در خود تقویت و افزایش دهند تا شک و تردیدی در ذهن پدید نیاید.

در این مراسم از مادر شهیدمازندرانی مدافع حرم (شهید محمود رادمهر) تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها