خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

مشکل اصلی در جامعه، نبود اخلاص در بین کارگزاران است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مشکل اساسی در جامعه، عدم وجود اخلاص در بین بعضی از کارگزاران نظام است.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۳۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در جمع مربیان عقیدتی سیاسی سپاه استان که در مرکز آموزشی شهید امینی ارومیه به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت آیت‌الله مطهری برگزار شد، اظهار کرد: نقش شهید مطهری در شکل گیری انقلاب اسلامی موضوعی نیست که بتوان آن را انکار کرد یا اینکه کمرنگ جلوه داد.

 وی ضمن ابراز تاسف از اینکه شهادت اندیشمندان بزرگی همچون آیت‌الله مطهری و دکتر بهشتی برای انقلاب اسلامی ایران ضایعه بزرگی بود، گفت: در سایه همت و مجاهدت این بزرگان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد ولی دیری نپایید که از وجود این گوهرهای نایاب بی‌نصیب شدیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه به چهره‌هایی مانند شهید مطهری در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز جدی وجود دارد، اظهار کرد: بنابراین باید برای جبران خلاء ناشی از شهادت این انسان‌‌های فرهیخته گام برداشت.

اخلاص ویژگی بارز شهید مطهری بود

سرایی بیان داشت: استاد مرتضی مطهری یک تنه در برابر جریان‌های انحرافی از جمله مارکسیست ایستاد و درنهایت به فیض شهادت نائل آمد؛ این استاد فرزانه در بحث مبارزه با مارکسیست جهاد کرد، تا جایی که آریان‌پور ایشان را مانع حرکت و پیشروی این عقاید عنوان کرد.

وی اخلاص را ویژگی بارز شهدا از جمله شهید مطهری عنوان کرد و گفت: مشکل اساسی جامعه عدم وجود اخلاص در بین بعضی از کارگزاران نظام است، بنابراین باید از ظرفیت مدیران متعهد، ارزشی و در عین حال توانمند در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در پایان راه‌برون رفت از مشکلات فعلی را تلاش برای تقویت فکر و عمل انقلابی دانست و اظهار کرد: هر موقع با روحیه جهادی رو به جلو گام برداشته‌ایم، موفق شده‌ایم، بنابراین باید با چنین روش و منشی فعالیت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات