معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران مطرح کرد:

همراهی ملت با ولایت فقیه رمز موفقیت بر دشمنان / سپاه در نوک پیکان مبارزه با استکبار است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران تدابیر رهبرمعظم انقلاب و همراهی مردم با ولایت را دو عامل مهم در موفقیت های کشور خواند و ادامه داد: همین دوعامل کشور را درمواجهه با دشمن به موفقیت رساند.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۱۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سید قاسم قریشی در مراسم گرامی‌داشت هفته عقیدتی-سیاسی سپاه که امروز 11 اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم در سپاه کربلای مازندران برگزار شد ، با اشاره به اینکه استکبار با تجاوز و ارتزاق از خون ملتهای جهان دنبال تسلط بر جهان است افزود: آن زمانی که تمدن در حال شکل گیری بود آمریکا و کشور های مستکبر و سلطه جو مانند انگلستان، پرتغال و هلند از ملتهای سیاهپوست کشور های افریقایی و سرخپوست امریکایی به عنوان برده و طویله دار استفاده می کردند و امروز هم در اوج تمدن، حکومت امریکا، توسط کارتل های نفتی و سرمایه داران صهیونیست اداره می شود که سرمایه داران صهیونیست حتی برای انتخاب روئسای آمریکا تصمیم می گیرند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران ادامه داد:هویت و ماهیت استکبار جهانی از سلطه جویی و تسلط بر ذخائر و منابع کشور های دنیاست.

سردار قریشی با  بیان این مطلب که در این شرایط انقلاب اسلامی در مقابل هویت سلطه گرانه امریکا و استکبار قرار گرفت، اضافه کرد: ماهیت انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب علوی و ریشه در عاشورا و کربلا داشته و با خون ملت مومن ، معتقد و مسلمان ایران اسلامی در هم آمیخت ،حاضر  به ذلت نشد، لذا  با قیام امام(ره) هویتش محکمتر از گذشته شد.

وی بیان کرد: چنانچه ماهیت یکی از این دو کشور(جمهوری اسلامی و امریکای مستکبر) تغییر کند، خصومت از بین می رود، زیرا ملتها هرگز از قتل ، غارت، جنایت، تجاوز و سلطه خوششان نمی آید.

سردار قریشی علت دوم دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی را مقاومت و ایستادگی  دانست و گفت: با اتکا به این اصل به ویژه از سال 42 و 57 تمام نقشه و توطئه دشمن کمونیست و امپریالیزم خنثی و ایران در برابر خباثت ها و شیطنت های استکبار به پیروزی های متعدد دست یافت.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی الهام بخشی انقلاب و پیشرفت آن را سومین عامل خصومت و دشمنی استکبار خواند و اظهار داشت: انقلاب نه تنها در برابر خواسته غرب ایستادگی کرد بلکه پیشرفتهایی هم داشت و این می تواند الگویی برای کشور های آزادیخواه باشد که طی سالهای اخیر قیام هایی هم داشتند و آنرا به انقلاب عربی معرفی کردند.

این مقام  مسئول در سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی با همه تهدیدات، تحریمها و فشارها در حالیکه در دفاع مقدس حسرت یک تیربار، دوربین دید در شب، موشک، سیم خاردار و آرپی جی را داشت و حتی برای عملیات های بزرگی چون بیت المقدس اسلحه به تعداد نیروهایش نداشت، با توکل به خدا، اتکا به توان نیروهایش و تلاش روز افزون، امروز در حوزه های مختلف علمی، صنعتی، پزشکی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و... صاحب جایگاه شد که در عرصه دفاعی با تولید موشک ، زیر دریایی، رادار، پهبادی که 24 ساعته در حال فعالیت است و حتی به سوریه رفته و بعد از عملیات برگشته و یا سلاح جزء قدرت است و صادر کننده آن در دنیاست.

سردار قریشی تدابیر رهبری و همراهی با ولایت  را دو عامل مهم در موفقیت های کشور خواند و ادامه داد: همین دو عامل کشور را در مواجهه با دشمن به موفقیت رساند.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب عاشورا و ذلت ناپذیری در برابر ظلم است را در کنار ولایت فقیه موجب دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی دانست و افزود: سپاه دژ پولادین انقلاب اسلامی در نوک پیکان جنگ با استکبار و بدخواهان ملت اسلامی ایران است و همین موجب هراس و ترس دشمن از ولایت و سپاه شد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها