برگزاری دوره‌های منادیان تحول دانشگاه فرهنگیان یزد

دوره آموزشی منادیان تحول به همت بسیج دانشجویی پردیس فاطمه الزهرا دانشگاه فرهنگیان یزد با حضور جمعی از دانشجو معلمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۹۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، با صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب فصلی جدیدی از فعالیت‌های تشکیلاتی برای میل به اهداف انقلاب اسلامی و رسیدن به قله‌های تبیین شده، پیشروی نیرو‌های جوان کشور باز شد؛ دراین‌بین تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و پرورش و رشد نیرو برای آینده اهمیتی بیش‌ازپیش پیداکرده است.

نقش معلمان و مربیان در امر تربیت و کادر ساز در عرصه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست و قطعاً موفقیت این قشر در عرصه تعلیم و تربیت ملزم به مهارت و آمادگی ویژه آن‌ها و فراگیری دانش‌ها و شیوه‌های کاربردی و مؤثر در دوران تحصیل است.

در همین راستا جمعی از دانشجویان بسیجی پردیس فاطمه الزهرا (س) دانشگاه فرهنگیان یزد، دوره‌ای آموزشی و تربیتی را با عنوان «منادیان تحول» برگزار کردند.

فاطمه دهقان پور دبیر اجرایی این دوره با اشاره به اینکه بحث رشد و تعالی علمی در بیانیه گام دوم به‌طور ویژه مورد تأکید مقام معظم رهبری قرارگرفته، عنوان کرد: نقش معلمان و مربیان در تعالی علمی دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور بر کسی پوشیده نیست و این قشر معلم است که باید باتربیت درست دانش آموزان شرایط قرار گرفتن در مسیر تعالی علمی را هموار کنند.

دهقان پور با تأکید بر اینکه معلمان و مربیان در رشد تربیتی و اخلاقی و تربیت نیرو‌های تراز انقلاب اسلامی نیز نقش مهمی دارند و قطعاً در مسیر ایجاد تحول برای حرکت شتابان به سمت تعالی و آرمان‌ها مؤثر هستند، اظهار داشت: مهیا شدن معلمان برای انجام این رسالت‌ها، ملزم به کسب آموزش‌ها و مهارت‌های لازم است و سلسله دوره‌های منادیان تحول به همین منظور برنامه‌ریزی و اجرا شد.

این فعال دانشجویی برگزاری چنین دوره‌ها و برنامه‌هایی را با توجه به اینکه آموزش‌های دانشگاهی برای تعالی معلمان کافی نیست، ضروری دانست و افزود: دانشجو معلمان در این دوره در کلاس‌ها و کارگاه‌هایی با حضور اساتید برجسته کشوری و با موضوعات و محور‌های چیستی و چرایی سند تحول، مطالبات رهبری از آموزش‌وپرورش، نسبت شناسی نظام آموزش رسمی در تحولات تمدنی، راهبرد‌های تربیت‌معلم طراز انقلاب، آموزش‌وپرورش در بیانیه گام دوم و پروژه نفوذ فرهنگی دشمنان شرکت کردند.

دبیر اجرایی دوره منادیان تحول با تقدیر از همکار ریاست پردیس فاطمه الزهرا (س) دانشگاه فرهنگیان و مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان یزد در برگزاری و حمایت از این دوره، یادآور شد: چنین دوره‌هایی تداوم خواهد داشت و دانشجو معلمان علاقه‌مند به حضور در این دوره‌ها می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به دفاتر بسیج دانشجویی در پردیس فاطمه الزهرا (س) مراجعه کنند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات