نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

بیانیه گام دوم انقلاب ضامن پیشرفت کشور است

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: در آستانه پنجمین دهه انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان نقشه راه، با تلاش همه دست اندرکاران اجرایی شود چراکه راهگشا و ضامن پیشرفت ایران اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۳۲۷۵۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس، همایش بزرگ اندیشه مطهر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در سالن همایش دانشگاه آزاد شهرستان چالوس برگزار گردید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران در این همایش در سخنانی بیان داشت: شخصیت مقام معظم رهبری در جهان بی بدیل است و بیانیه ایشان باید به عنوان نقشه راه در آستانه پنجمین دهه انقلاب با تلاش همه دست اندرکاران اجرایی شود چراکه راهگشا و ضامن پیشرفت ایران اسلامی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه سپاه کربلای استان مازندران گفت : بیانیه گام دوم انقلاب مربوط به یک مقطع زمانی نیست بلکه ادامه راه انقلاب را ترسیم کرده است.

حجت الاسلام غلامی ضمن تشریج دلایل دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی و ملت ایران، گفت: انقلاب اسلامی تفکر سرمایه داری و کمونیستی نظام غرب و شرق را به چالش کشید و علت دشمنی هر دوی آن‌ها با نظام اسلامی به اختلاف دیدگاه ما با آن‌ها برمیگردد.

وی یادآور شد: باید رسانه‌ها، روحانیت و مسئولان هر کدام برای تبیین و اجرایی‌کردن بیانیه گام دوم انقلاب به وظایف خود عمل کنند، به موضوعات آن پرداخته شود و اجازه ندهیم این مهم تنها به چند سخنرانی و جلسه ختم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی تاکید کرد: باید تبیین بیانیه گام دوم انقلاب جزء برنامه‌های اولویت‌دار و مداوم مسئولان باشد و به فراموشی سپرده نشود تا بلکه بتوانیم از مشکلات کنونی نجات پیدا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها