فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در گفتگو یا «بسیج»؛

شهید مطهری نماد تولید اندیشه و گنج الهی است

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با تاکید بر برگزاری برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی گفت: انتخاب هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مقارن با شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به سبب این است که این استاد شهید نماد تولید اندیشه و اخلاق اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۳۲۶۳۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ دوم پاسدار زنجانی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در گفتگو با خبرگزاری بسیج  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با تاکید بر توجه به تربیت اسلامی اظهار داشت: نقش شهید مطهری به عنوان یک عالم دینی در کنار امام راحل (ره) در تببین اندیشه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و مبارزه با اندیشه‌های ناپاک و غبارآلود بی بدیل بود.

شهید مطهری نماد تولید اندیشه و گنج الهی است

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری ،هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ابراز امیدواری کرد که همگان از چشمه جوشان وفیاض آثار استاد شهید مطهری  بهرمند شوند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: رسیدن به مقام و منزلت متعالی قوام, پایداری, ثبات اندیشه و استقلال فکری را می‌‌طلبد که خوشبختانه شهید مطهری  خود را به این صفات آراسته بود بلکه فراتر از آن قدم برداشته بود.

وی افزود : استاد عزیز شهید مرتضی مطهری (ره)گنجی الهی بودند که خداوند حکیم به مردم ایران وجهان تشیع  هدیه نمودند. 

سرهنگ دوم پاسدار زنجانی با تاکید بر برگزاری برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی گفت: انتخاب هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مقارن با شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به سبب این است که این استاد شهید نماد تولید اندیشه و اخلاق اسلامی است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه سپاه تشکیلات عقیدتی و تربیتی است و اگر چیزی غیر از این باشد سپاهی در کار نیست، تصریح کرد: در مسائل عقیدتی و سیاسی نباید به هفته عقیدتی سیاسی اکتفا کرد بلکه باید خروجی و امتحان نهایی ما هفته عقیدتی سیاسی باشد.

 

خبرنگار بسیجی : کوثری منش

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار