خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو:

هدف از نام گذاری هفته عقیدتی و سیاسی، ترویج اندیشه‌های اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو گفت: ترویج اندیشه‌های اسلامی مهمترین هدف از نام گذاری هفته عقیدتی‌سیاسی در سپاه است.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۶۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

حجت‌الاسلام‌ حسین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ماکو، اظهار کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی‌سیاسی در سپاه و هفته معلم در بسیج با شعار شهید مطهری نماد سبک زندگی اسلامی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوع و پرمحتوایی در خصوص گرامیداشت این هفته از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد، تصریح کرد: از مهمترین این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با ائمه جمعه و جماعت و نخبه‌های شهرستانی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران با سه رکن انقلابی‌گری، اخلاص معنوی و شجاعت توانسته است چهل سال در مقابل دشمنان بایستد، افزود: حرکت سپاه یک حرکت جهادی بوده و توانسته با روحیه مقاومت و ایستادگی، نقشه‌های شوم دشمنان را در منطقه با شکست مواجه کند.

حجت‌الاسلام‌ کاظمی تصریح کرد: ترویج اندیشه‌های اسلامی مهمترین هدف از برگزاری برنامه‌های هفته عقیدتی ‌سیاسی در سپاه است.

به‌گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری همایش‌های تجلیل از مقام شامخ شهید مطهری با‌ عنوان یاد مطهر، نشست‌های بصیرتی و روشنگری با محوریت اندیشه‌های استاد مطهری از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: برپایی صبحگاه مشترک در سپاه و نواختن زنگ سپاس معلم در سطح مدارس شهرستان با همکاری آموزش و پرورش ماکو، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی، برگزاری محافل انس با قرآن و مسابقات ورزشی فرهنگی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به خصوص شهدای معلم شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت این هفته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات