خرید کالای ایرانی بهترین اقدام برای پاسداشت خون شهدای کارگری است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان خرید کالای ایرانی را مناسب ترین اقدام برای ادای دین و پاسداشت شهدای جامعه کارگری توصیف کرد.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۵۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  برهان صلواتی در ابتدای سخنان خود در اجلاسیه شهدای کارگری استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۵۴۰۰ شهید گلگون استان کردستان، خرید کالای ایرانی را مناسب‌ترین اقدام برای ادای دین و پاسداشت شهدای جامعه کارگری توصیف کرد.


وی برگزاری اجلاسیه‌های باشکوه در کردستان را در راستای ارج نهادن به ۵۴۰۰ شهید بومی استان برشمرد و افزود: امروز هم اجلاسیه شهدای والا مقام جامعه کارگری با هدف تبیین نقش و‌جایگاه کارگران کردستانی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان شعار رونق تولید اشاره کرد و‌گفت: ستون و پایه رونق تولید؛ خرید کالای ایرانی است.


وی اظهار داشت: بهترین پیام تبریک به جامعه کارگران و بخصوص ادای دین به شهدای جامعه کارگری، خرید کالا‌های تولید شده با دستان پینه بسته کارگران ایرانی است.


صلواتی اضافه کرد: بانک اطلاعاتی شهدای کارگر استان در قالب کتاب و فیلم مستند از زندگینامه شهدا تهیه و در این اجلاسیه از آن‌ها رونمایی می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات