پیام تبریک بخشدار گاریزات به مناسبت، روز ملی شوراها

"احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات-کهدوئیه طی پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن ۹ اردیبهشت، روز ملی شوراها، از تلاش شوراهای اسلامی روستا در بخش گاریزات قدردانی نمود.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۰۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، «احسان سعادتمند» بخشدار گاریزات طی پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن ۹ اردیبهشت، روز ملی شورا‌های اسلامی، از تلاش شورا‌های اسلامی روستا در بخش گاریزات قدردانی نمود. متن این پیام به شرح ذیل است.

«بسمه الله الرحمن الرحیم
وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَیْنَهُمْ
شکل گیری نهاد شورا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد نشان دهنده تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه و عینیت بخشیدن فرایند واگذاری امور به مردم است، که به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، دوچندان شده است. شورا‌ها به عنوان مردمی‌ترین نهادی که از بطن مردم برخاسته و به عبارتی زبان گویای آنان در برابر مسئولان ونهاد‌های مختلف محسوب می‎شوند و به عنوان وکلای مردم پیگیر مسائل و مشکلات موکلین خود هستند. یقیناً خدمت بی‌منت به مردم در لباس عضویت در شورا توفیق بزرگی برای منتخبین مردم است.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نهم اردیبهشت سالروز تأسیس شورا‌های اسلامی شهر و روستا، از زحمات و خدمات ارزنده و گرانقدر اعضای محترم شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش گاریزات و کهدوئیه صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق تمامی این عزیزان را در راستای انجام رسالت بزرگ شورا‌ها و خدمت به مردم بزرگوار و شریف این بخش، از درگاه ایزد متعال خواستارم.»
انتهای پیام/
ارسال نظرات