به همت بسیج اساتید استان مرکزی برگزار شد؛

نشست شورای مشورتی بسیج اساتید استان مرکزی

جلسه نشست شورای مشورتی بسیج اساتید استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۲۳۹۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در ابتدا مسئول سازمان بسیج اساتید، دکتر ذوالفقاری پیرامون فعالیت‌های سالیانه و فصلی و ماهیانه بسیج اساتید در کانون‌های دانشگاه‌های استان مباحثی را مطرح کرد.

در ادامه دکتر صفی‌خانی در خصوص تحرک و فعالیت بیشتر بسیج اساتید مباحثی را مطرح نمود و این که باید از حالت انفعالی خارج شد و ابتکار عمل را در دست گرفت.

دکتر فتاحی بحث مطالبه گری را خصیصه اصلی بسیج اساتید عنوان کرد که باید این خصیصه با جدیت بیشتری پیگیری شود و نیز بیان کرد که لازم است فعالیت‌های مطالبه‌گری بسیجیان مورد حمایت سازمان‌ها قرار گرفته و نهادهای همسو هم این حمایت را داشته باشند.

در ادامه دکتر ذوالفقاری ضمن تقدیر و تشکر و خیر مقدم به سردار کریمی و حضور فعال سپاه در جریان سیل اخیر کشور، در خصوص تشکیل جلسات تحلیل و بررسی کانون‌های دانشگاه‌های استان به صورت مستقل از جلسات مجمع تاکید کرد.

ایشان به برخورد نامناسب برخی روسای دانشگاه‌ها با نیروهای انقلابی از جمله بسیجیان و روحانیت و ... اشاره داشت و گفت فعالیت نیروهای لائیک و سکولار در برخی از دانشگاه‌ها نیز از مسائل جاری دانشگاه‌ها است.

در ادامه سردار سپاه اسلام کریمی، ضمن تبریک ایام ماه شعبان المعظم و توفیق استفاده از باقی مانده این ماه به موضوع سیل پرداخت و از تلاش‌ها و اقدامات خالصانه کلیه دستگاه‌ها تشکر کرد، ایشان گفت؛ البته کوتاهی‌هایی از برخی مسئولین بود ولی تقریبا همه پای کار بودند و استان مرکزی با محوریت سپاه همزمان در استان‌های گلستان، خوزستان، ایلام و لرستان امدادرسانی کردند در این میان حضور مردم بسیار تعیین کننده بود که در غیر این صورت عمق فاجعه بسیار بیشتر می‌شد.

کریمی ضمن اشاره بر اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران گفت؛ بغض و عصبانیت دشمن از ما به فرموده امام (ره) نشانه حرکت صحیح ماست، در خصوص عدم نتیجه دادن مذاکرات با دشمن هم خصوصا برای نسل جوان که شناخت خوبی از قبل انقلاب نداشتند بسیار مفید بود .

سردار کرمی لزوم تبیین علت انقلاب و مسیر انقلاب تاکنون را برای جوانان بسیار مهم دانست.

 منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان مرکزی

ارسال نظرات