خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ملت ایران خود را مدیون مادران شهدا می‌دانند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی خود را مدیون مادران شهدا می‌دانند.
کد خبر: ۹۱۳۱۵۷۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز با حضور در منزل شهید بگلری و ضمن دیدار و دلجویی از مادر این شهید، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی جایگاه والای مادران شهدا را ارج می‌نهند و به معنای واقعی کلمه خودشان را وام‌دارشان می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه همسران و مادران شهدا همچنین خانواده‌های جانبازان با الهام از حضرت زینب (ص)، فقدان فرزند خود را تحمل می‌کنند، اضافه کرد: زنان و دختران جوان باید آنها را برای خود الگو قرار دهند و در این سمت گام بردارند.

این مسوول ضمن اشاره به اینکه بارها گفته شده است دفاع همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: شاید به نظر برسد که جنگ به پایان رسیده است ولی ملت ما به ویژه مادران و پدران شهدا کماکان برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند تا اینکه گزندی به کیان ملی وارد نشود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی تکریم جایگاه خانواده شهدا را وظیفه همگانی دانست و گفت: سرکشی از آنها به بهانه‌های مختلف، دیدار و دلجویی از مادران سالخورده شهدا کمترین کاری است که در مقابل ایثار و فداکاری آنها می‌توان انجام داد.

سرایی خاطرنشان کرد: نه‌تنها در اعیاد ملی میهنی و مناسبت‌های مذهبی بلکه در طول سال باید به دیدار این مادران رفت، تا از این رهگذر نشان دهیم که قدردان فداکاری خودشان و فرزندان برومندشان هستیم؛ به خصوص اینکه در بین آنها کسانی هستند که نه‌تنها در مقابل خواست فرزندان‌شان برای اعزام به جبهه مقاومت نکردند بلکه با روی گشاده آنها را برای گام برداشتن در این راه تشویق هم کرده‌اند.

انتهای پیام   

ارسال نظرات