خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

سپاه مولود و فرزند انقلاب است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سپاه به معنای واقعی کلمه مولود و فرزند انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۳۱۲۹۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ارومیه، اظهار کرد: سپاه پاسداران به معنای واقعی کلمه مولود و فرزند انقلاب به شمار رفته و یکی از رویش‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه یکایک پاسداران این مرز و بوم هستی و تمام وجود خود را برای انقلاب اسلامی هزینه کرده اند و تمام قد در خدمت نظام اسلامی هستند، اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه محسوب می‌شود.

این مسوول ضمن اشاره به اینکه معنویت، خداترسی، بصیرت و آگاهی، دو بالی هستند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به اقتدار رسانده‌اند، اضافه کرد: برای تقویت این روحیه همواره تلاش می‌شود، که این موضوع مایه امید مردم انقلابی و ولایتمدار کشورمان است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه نفاق موجود در بین خواص و جهل عوام در طول تاریخ اسلام منشاء بروز مشکلاتی بوده است، ادامه داد: هر موقع این دو موضوع باهم نمود و بروز داشته، مشکلات زیادی به وجود آمده است.

وی منظور از خواص جامعه را  کسانی دانست که باید راه هدایت را برای مردم بگشایند ولی حتی خودشان نتوانند به‌خوبی تحلیل کنند و در واقع قدرت تحلیل نداشته باشند، اضافه کرد: چنین شخصیت‌هایی کشور را آسیب‌پذیر می‌کند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن تاکید بر اینکه برای بالا بردن آگاهی مردم در همه اعصار باید تلاش شود، اظهار کرد: در این صورت می‌توان جامعه را به سمت رشد، پیشرفت و بالندگی سوق داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات