نماینده ولی فقیه در سپاه قائم شهر:

سپاه در راه اسلام جان خود را فدا می کند

حجت الاسلام خلیل نژاد گفت: سپاه در حقیقت بذل کننده ی جان خود در راه اسلام و امام حسین (ع) است و استقامت خود را در این 40 سال بعد از انقلاب نشان داده است.
کد خبر: ۹۱۳۰۶۲۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام خلیل نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهرگفت : امام (ره) با تیز بینی و ذات خدادادی که داشتند ، تصمیم برای حفظ نظام و آرمان های انقلاب اسلامی در کنار نیروهای مسلح ( ارتش و نیروی انتظامی ) نیرویی را علاوه بر دارا بودن تاکتیک نظامی به همراه بینش توحیدی تشکیل بدهند لذا در دوم اردیبهشت سال 58 دستور تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کردند.

حجت الاسلام خلیل نژاد افزود : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در صحنه های گوناگون انقلاب به خصوص جنگ تحمیلی موجب شد تا امام (ره) در شهریور سال 64 طی فرمانی تشکیل نیروهای سه گانه ی زمینی ، هوایی و دریایی سپاه را ابلاغ نماید .

وی در ادامه اذعان کرد : بعد از 40 سال از تشکیل سپاه پاسداران نتیجه اش را مشاهده می کنیم و گزاف نیست اگر بگوییم ما این نهاد را در کشور نداشتیم ، وضعیت کنونی کشور ما اینگونه نبود چون سپاه در همه ی صحنه ها حضور به موقع و موثر داشته است از جنگ 8 ساله گرفته تا فتنه های داخلی ، مقابله با اشرار در مرزهای کشور ، کمک به سیل و زلزله زدگان ، حضور در عرصه های اقتصادی ، بین المللی و منطقه ای و ...

خلیل نژاد در ادامه ضمن اشاره به نقش موثر سپاه در از بین بردن گروه های تکفیری و داعش در منطقه گفت : حتی دشمنان ما نیز به این نقش سپاه در کشور های منطقه تاکید داشته و وجود امنیت کنونی در مرزها و کشورهای همسایه را از وجود این نهاد ارزشی ومقدس می دانند .

وی افزود : امام (ره) فرمود هروقت دشمنان از شما تعریف کردند باید به عملکرد خود بیاندیشید که چه کرده اید و هروقت تخریب کردند نشان می دهد که شما در مسیر حق قدم بر میدارید پس باید در برابر اهانت ها ، تخریب های دشمنان استقامت و پایداری داشته باشیم و از آرمان های انقلاب و شهدا کوتاه نیائیم .

وی در پایان خاطرنشان کرد : سپاه در حقیقت بذل کننده ی جان خود در راه اسلام و امام حسین (ع) است و استقامت خود را در این 40 سال بعد از انقلاب نشان داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها