به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام تبریک مدیر مکتب القرآن الکریم و مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهاقان

سید امیر حجازی با صدور پیامی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سبز پوشان پر افتخار و حماسه ساز سپاه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۳۰۱۸۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید امیر حجازی با صدور پیامی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سبز پوشان پر افتخار و حماسه ساز سپاه تبریک گفت.

در متن پیام سید امیر حجازی آمده است:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی معتمد، مردمی وبرخاسته از آرمانهای حق طلبانه وآزادیخواهانه ملت رشید ومسلمان ایران و مولود انقلاب شکوهمند اسلامی است.

جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت های بی شمار رزم آوران آن نهاد درطول هشت سال دفاع مقدس، در قالب وصف نمی گنجد.

پاسداری به معنای حراست و نگهداری است ودر حقیقت پاسداری در انقلاب اسلامی ایران حرکتی برای رسیدن به شعار غلبه خون بر شمشیر بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نمادی ارزشمند است که ایستادگی در برابر ابر قدرت های شرق وغرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین(ع) عزت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران ایفا کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به همه سبز پوشان پر افتخار، حماسه ساز سپاه پاسداران و ملت مسلمان ایران تبریک وتهنیت عرض نموده، امید است در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی وتحت زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این نیروی مکتبی ومردمی، بیش از پیش در راستای تحقق رسالت های خویش موفق باشد.

ارسال نظرات