مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا مازندران:

جوانان سرمایه های اصلی کشور هستند

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا مازندران جوانان را سرمایه های اصلی کشور دانست و گفت : امروز شاهدیم که جوانان در عرصه‌های مختلف در صف اول مبارزه با دشمن هستند.
کد خبر: ۹۱۲۸۸۰۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس،  مراسم گرامی داشت  میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در ناحیه مقاومت بسیج چالوس با حضور محمد جعفری مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلای استان مازندران  در حسینیه شهدای این سپاه چالوس برگزار شد.

جعفری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: امروز شاهدیم که جوانان در عرصه‌های مختلف در صف اول مبارزه با دشمن هستند چرا که، جوان امروز همانند جوانان گذشته، بر سه اصل کلی استوار بوده و سرلوح تلاش های خود قرار داده اند.

وی افزود: اول، ایمان راسخ به خداوند؛ دوم، به کار گیری هدایت و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری؛ سوم، وحدت بین تمام اقشار جامعه.

جعفری با اشاره به اینکه من جوانان را سرمایه اصلی کشور می دانم، گفت: با توجه به جمعیت جوان شهرستان چالوس ، تلاش همه دستگاه ها و نهادها، برای جلوگیری از آسیب ها و جهت دهی به این قشر عظیم کشور برای کسب موفقیت و پیشرفت یک ضرورت است و همه در قبال جوانان مسوولیت دارند.

در پایان از ۳ نفر از سربازان نمونه ناحیه تجلیل و به رسم یادبود جوایز نفیسی اهداء گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها