مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد:

ساخت 90 واحد مسکونی مددجویان سیل زده با مشارکت بسیج سازندگی

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: با مشارکت بسیج سازندگی 90 واحد مسکونی مددجویان سیل زده در مازندران ساخته می شود.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۸۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مدیرکل بهزیستی مازندران در آئین کلنگ زنی اولین واحد مسکونی آسیب دیدگان سیل اخیر مازندران با قدردانی از همکاری بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی در اجرای برنامه های مختلف برای رفع محرومیت به ویژه ساخت مسکن با تلاش شبانه روزی همواره همراه و همدل ما  بوده است.

دکتر آرام با اشاره به اینکه بسیج سازندگی با  پتانسیل و ظرفیت بالا   برای ساخت 90 مسکن  اعلام آمادگی کرد و  امروز کلنگ اولین مسکن بهزیستی زده شد تا  در پایان 90 روز کاری  90 واحد مسکونی به بهره برداری برسد،افزود: همزمان با ساخت این منازل ، بازسازی، تعمیر مسکن و تامین وسایل خانگی در الویت قرار دارد و در گام اول برای همه مدد جویان (450 خانوار) سیمرغ 500 تا یک میلیون و 500 تومان کمک واریز شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با یادآوری اینکه جمعا مبلغ 500 میلیون تومان برای کمک به سیل زدگان  تحت حمایت واریز کردیم اضافه کرد: تمام لوازم خانه این خانوار ها آماده است تا همزمان  بابهره برداری منازل  بازسازی شده در اختیار شان قرار گیرد.

وی همچنین با ابراز امیدواری به خانواده های آسیب دیده بهزیستی گفت: خانه هایی که ساخته می شود وابسته به هیچگونه وام و تسهیلات بانکی نبوده تا در آینده مشکلی از جهت باز پرداخت نداشته باشند.

 انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها