در راستای امدادرسانی به سیل‌زدگان

رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به پویش ملی حمایت دانشگاهیان از سیل زدگان پیوست

دکتر مهدی ورسه‌ای، هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیر کبیر با اعلام کسر دو روز از حقوق خود به این پویش ملی پیوست.
کد خبر: ۹۱۲۸۱۳۸
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر مهدی ورسه‌ای ضمن پیوستن به پویش ملی حمایت دانشگاهیان از مردم سیل زده گفت؛ اساتید با ساماندهی گروه‌های جهادی دانشجویی و حمایت از این گروه‌ها می‌توانند نقش موثری در باسازی سریع‌تر و کمک به توسعه مناطق محروم ایفا کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی امیرکبیر عنوان کرد؛ در این پویش ملی هم، اساتید بسیجی مانند همیشه در کنار مردم و همراه با مردم در هر جایی که نیاز بوده قرار دارند و یاری‌گر و خدمت‌رسان مردم هستند.


ورسه‌ای افزود جهاد دانشگاهی امیرکبیر هم تا کنون هم راستا با سازمان مرکزی این نهاد و سایر واحدها نسبت به جمع آوری کمک‌های مادی و اقلام مورد نیاز مردم آسیب دیده اقدام کرده و در سه استان خوزستان و لرستان و گلستان ، اقلام جمع آوری شده را توزیع نموده است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم و تحقیقات اظهار کرد؛ اساتید دانشگاه‌ها می‌توانند علاوه برفعالیت در گروه‌هایی جهادی، به لحاظ تخصصی هم در بخش‌های مختلف و مورد نیاز بصورت رایگان اقدام نمایند، بعنوان مثال اساتید رشته‌های عمران و معماری در طراحی و نظارت ساخت، اساتید کشاورزی در احیا مزارع و باغ‌ها و پزشکان و پیراپزشکان در درمان رایگان و نیز تدریس به دانش آموزان و دانشجویان عقب مانده از درس اقدام نمایند تا از این طریق در التیام صدمات روحی هموطنان نقش موثری ایفا کنند.

ایشان تاثیر حرکت‌های جهادی از سوی اساتید بر جامعه دانشگاهی را مهم دانسته و عنوان کرد؛ حضور فعال اساتید در صحنه موجب خواهد شد مردم و بویژه دانشجویان، اساتید را از خود دانسته و ارتباط دوستانه ایجاد شده می‌تواند به افزایش روحیه خودباوری و امید به آینده بویژه در نسل جوان منجر شود که امروز برای کشور و نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران ضروری است.

ارسال نظرات