فرمانده ناحیه ثارالله یزد؛

بیش از یک میلیارد ریال کمک‌های مردمی سیل زدگان جمع آوری شده

فرمانده ناحیه ثارالله یزد گفت: مجموعه ناحیه ثارالله با هدف خدمت رسانی به مردم سیل زده کشوربیش از یک میلیارد ریال کمک‌های نقدی وغیر نقدی جهت بازسازی مناطق ویران شده جمع آوری کرده است.
کد خبر: ۹۱۲۷۹۹۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ مهدی دهقان فرمانده ناحیه ثارالله گفت:با هدف یاری رسانی به مردم سیل زده و کمک به بازسازی مناطق ویران شده مجموعه ناحیه ثارالله اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی اهم از نقدی وغیر نقدی نموده که این کمک‌ها درحال حاضرمجموعا به مبلغ یک میلیارد ریال می‌باشد که به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.
مهدی دهقان درگفتگو با خبرنگاربسیج اظهار داشت:از آغازین روز‌های حادثه سیل در استان‌های خوزستان، گلستان، لرستان، و شیراز، حوزه‌ها وپایگاه‌های مقاومت تابعه این ناحیه به منظور جمع آوری سیل کمک‌های نقدی وغیر نقدی درمناطق مختلف مشغول به جمع اوری کمک‌های مردمی هستند.
وی افزود: این کمک‌ها شامل، آب، نان، لباس‌های زنانه و مردانه، پتووسایرالبسه و مواد خوراکی و وسایل گرمایشی مورد نیاز سیل زدگان است که به صورت تفکیک شده و دقیق پس از جمع آوری در ماشین‌های موجود بار خواهند شد و سپس به صورت یک کاروان به سوی مناطق زلزله شده روانه خواهند شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات