رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛

برگزاری ویزیت رایگان دندانپزشکی ساکنین پلنگ آباد شهرستان اشتهارد

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز از برگزاری ویزیت رایگان دندانپزشکی ساکنین پلنگ آباد شهرستان اشتهارد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۹۸۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج از کرج ،  دکتر علی جمال محمدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : با حضور پزشک عمومی، دندانپزشک، کارشناسان بهداشت، دارویار و خدمات بهداشتی شامل بهداشت محیط توسط کارشناس بهداشت محیط و ویزیت رایگان پزشکی توسط پزشک و دندانپزشکان حاضر در برنامه به ساکنین بخش پلنگ آباد شهرستان اشتهارد ارائه شد.

برگزاری ویزیت رایگان دندانپزشکی ساکنین پلنگ آباد شهرستان اشتهارد

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت : با همکاری دانشگاه علوم پزشکی البرز و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشتهارد توانستیم نزدیک به ۱۸۷ نفر از ساکنین پلنگ آباد شهرستان اشتهارد را به صورت رایگان ویزیت نمائیم.

وی افزود : در این برنامه کارشناسان بهداشت و ماما هر کدام به مسائل مربوط در حوزه کاری بهداشت و مامایی و پزشکان و دندانپزشکان به انجام ویزیت رایگان پزشکی مراجعه کنندگان پرداختند و مشاوره های لازم به این عزیزان داده شد.

برگزاری ویزیت رایگان دندانپزشکی ساکنین پلنگ آباد شهرستان اشتهارد

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز تصریح کرد : خوشبختانه عموم مراجعه کنندگان از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشتند و خواستار برگزاری این گونه برنامه ها در هفته های آینده شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : از دانشگاه علوم پزشکی البرز، شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشتهارد و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری کردند تشکر می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها