سپاه یک نهاد مردمی و متعلق به مردم است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در دیدار مجموعه جهاد کشاورزی در این استان با اشاره به سنگ تمام مردم و مدیران در حمایت از سپاه گفت: سپاه یک نهاد مردمی و متعلق به مردم است
کد خبر: ۹۱۲۷۸۹۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹
مجموعه سازمان جهاد کشاورزی این استان متشکل از اداره‌کل امور عشایر، اداره‌کل دامپزشکی، تعاون روستایی، شرکت پشتیبانی امور دام، شرکت غله، نظام مهندسی، معاونین، مدیران مستقل و میانی با حضور در سپاه فتح این استان، ضمن محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا، حمایت خود را از این نهاد انقلابی اعلام کردند.
سردار حمید خرمدل در این نشست با بیان اینکه بدون اغراق، احساس غرور می‌کنم در این استان با چنین مردم و مدیرانی خدمت می‌کنم، اظهار کرد: حقیقتا چنین مردم و مدیران متفاوتی در کهگیلویه و بویراحمد که هر جا نظام و انقلاب به آن‌ها نیاز داشت، با درایت و بصیرت در بزنگاه‌ها به رسالت خود عمل کردند، مایه مباهات و قدردانی هستند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: از روزی که رئیس‌جمهور آمریکا این حماقت را کرد و سپاه را تروریست اعلام کرد، از استاندار تا آن جوان روستایی، نهایت لطف را به سپاه داشتند و این حمایت‌ها قابل تقدیر هستند.
وی تأکید کرد: حقیقتا در خیالم هم نمی‌گنجید که شاهد این همه حمایت و محبت نسبت به سپاه باشیم و دشمن هم هرگز فکر نمی‌کرد در این شرایط خاص اقتصادی، تحریم‌ها و سیل همه ارکان مردم و نظام متحد شوند و اختلافات را کنار بگذارند.
خرمدل توضیح داد: به جرأت می‌توان گفت: در داخل کشور حتی یک نفر و در خارج از کشور جز بحرین و اسرائیل شاهد هیچ حمایتی از اقدام آمریکا علیه سپاه نبودیم و دشمن فکرش را هم نمی‌کرد.
وی گفت: قاعده دنیا اینگونه است که وقتی نهادی تروریست اعلام می‌شود باید همه برخورد کنند، اما برعکس شد و همه می‌دانند این یک شوی تبلیغاتی و یک شعار توخالی است.
فرمانده جوان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر سپاه تروریست است چگونه قایق‌های سپاه هر جنبده و ناوی در تنگه هرمز را کنترل و نظارت می‌کنند، ادامه داد: امروز ما هستیم که حرف آخر را در منطقه می‌زنیم.
وی گفت: همه سیاست‌های آمریکا از نیل تا فرات، خاورمیانه بزرگ و همه تخیلات آن‌ها با وجود هزینه هفت هزار میلیارد دلاری بر باد رفت و باید هم از سپاه عصبانی باشند.
سردار خرمدل بیان کرد: امروز ترامپ وقتی می‌خواهد به عراق بیاید، چراغ‌های هواپیمایش را خاموش می‌کند و با چراغ خاموش می‌آید، اما رئیس‌جمهور ما با عزت و احترام به کشور‌ها سفر می‌کند.
وی سپاه را یک نهاد مردمی و متعلق به مردم خواند و تأکید کرد: حقیقتا سپاه بدون عقبه مردمی نه معنایی دارد و نه توان و قدرتی برای پیشبرد اهداف و رسالت‌هایش دارد.
وی همچنین با اشاره به خسارت‌های ناشی از سیل به برکات آن هم اشاره کرد و گفت: به فرمود: ه مقام معظم رهبری امسال سال گشایش خواهد بود و شما دیدید که در همین سیل اخیر هرکس هر کاری از دستش برآمد انجام داد و این صحنه‌های وحدت و همدلی در کمتر کشوری وجود دارد، اما دشمنان این مرز و بوم با شایعه‌پراکنی و تبلیغات در تلاش هستند تا موضوع را جور دیگری وانمود کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با تمام وجود مدیرون مردم هستیم و با تمام وجود به فکر جبران هستیم.


الیاس تاج‌الدینی به نمایندگی از مجموعه جهاد کشاورزی در سخنانی با محکوم کردن اقدام نابخردانه ترامپ در تروریست خواندن سپاه، تأکید کرد: سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه اکنون بیش از گذشته در کنار سپاه خواهیم بود و از این نهاد انقلابی حمایت خواهیم کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: امنیت در هر جامعه‌ای ضروری‌ترین نیاز و ارزش تلقی می‌شود و امروز بر کسی پوشیده نیست که سپاه پاسداران نقش کلیدی در ایجاد این امنیت در مرز‌های داخلی و خارجی ما دارد.
وی گفت: بهترین جمله را حضرت امام (ره) فرمودند که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود و لذا ما افتخار می‌کنیم به برادران سبزپوشی که نامشان خواب را از چشمان دشمنان این نظام ربوده و آرامش و امنیت را به دوستداران این نظام، ارزانی داشته است.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: اقدام نابخردانه آمریکا، بیش از هر چیز موجب ایجاد وحدت و همدلی شده و حتی برخی مخالفان و منتقدین را هم پشت سر سپاه قرار داد و این کاری بود که شاید خود ما با هزینه‌های زیادی باید انجام می‌دادیم.
وی با بیان اینکه سپاه مولود انقلاب اسلامی است، یادآور شد: جهاد و سپاه همان‌گونه که در ابتدای انقلاب همانند دو بال برای این نظام و انقلاب بودند اکنون نیز در کنار هم و در یک سنگر برای اهداف مشترک، تلاش می‌کنیم.
ارسال نظرات