در شهر بغداد

نخستین نمایشگاه گردشگری سلامت عراق برگزار می‌شود

این نمایشگاه بین المللی می تواند پتانسیل خوبی برای به نمایش گذاشتن توانایی های ایران در این عرصه و جذب حداکثری این بازار و توریسم سلامت باشد.
کد خبر: ۹۱۲۷۵۴۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، نخستین نمایشگاه گردشگری سلامت عراق از ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت ماه در شهر بغداد برگزار خواهد شد.

ساسان مومنی مشاور ارشد نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت عراق به مشارکت ایران، ترکیه و عراق در برگزاری اولین رویدادحوزه گردشگری و سلامت در کشور عراق اشاره کرد و گفت: امیدواریم حضور کشورمان در این رویداد گردشگری در سالهای آینده پرقدرت تر و پررنگ تر باشد و از این جهت که این نمایشگاه برای نخستین مرتبه برگزار می شود، طبیعتا نقایصی در کار وجود دارد که در سال های آتی جبران خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال خوب مجموعه های مختلف برای حضور در نمایشگاه گفت: با اینکه در حوزه اطلاع رسانی آنچنان کار خاصی صورت نگرفته بود اما فضای در نظر گرفته شده برای مجموعه های ایرانی سریعا تکمیل شد و با توجه به حجم بالای تقاضا از سوی شرکت های ایرانی، موفق شدیم فضای بیشتری برای ایران فراهم کنیم.

براساس این گزارش، با توجه به اینکه ماهانه در حدود ۱۰ الی ۱۲ هزار شهروند عراقی این کشور را به مقاصد مختلف بین المللی جهت گذراندن مراحل درمانی و بهداشتی ترک می کنند، این نمایشگاه بین المللی می تواند پتانسیل خوبی برای به نمایش گذاشتن توانایی های ایران در این عرصه و جذب حداکثری این بازار و توریسم سلامت باشد.

 

ارسال نظرات